La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Una pregunta jefe

Montaña General

volver al indice del foro.

Thursday 22 september 2005 - 00:31:38

Una pregunta jefe

És possible que un post quedi mal ordenat per data? Ahir en volia penjar un a Vias ferratas contestant el darrer que hi havia (teu per cert) i em va quedar col·locat després del de Zoidíaco del dia 18 L´he tornat a penjar avui fent un copiar i pegar i ha quedat bé. Podria tractar-se d´un error meu, però  el cas és que fa deu o dotze dies vaig contestar-ne un de portada que duia data del maig o el juny?  Era un de  relatiu als refugis del Catllaràs.

Il·lustrem, si us plau, ho necessito

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Thursday 22 september 2005 - 20:20

Thursday 22 september 2005 - 09:15
Dons no se exactament que vols dir.... els posts s´ordenen per jerarquia segons el misatje que contestes y dins de una mateixa jerarquia, per data
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 22 september 2005 - 20:20
Res, que dec ser una mica maldestre en mecànica d´e-fòrums.
Però ahir em vaig sorprendre en veure que un post de resposta a ferratas fet el dia 20 va quedar ordenat entre dos del 18(?).
Llavors vaig recordar que fa 15 dies n´havia contestat un dels 10 últims de portada, (tema refugis a La Pobla de Lillet), i resulta que l´havien penjat el 26 de maig!!!
Però em sembla que ja ho entec: fidecm va contestar el post del maig 3,5 mesos després resituant-lo a portada i jo al llegir tots els continguts del diàleg no em vaig adonar del decalatge de dates.
Diga´m que és això jefe.
I respecte el primer dupte, el del dia 20 potser és com a consecüencia de que vaig modificar el Título? O no?
Uf! No en sabré mai ... 

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies