La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Birras y cinestage en Torelló

Montaña General

volver al indice del foro.

Tuesday 15 november 2005 - 10:34:48

Birras y cinestage en Torelló

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Friday 18 november 2005 - 09:23

Tuesday 15 november 2005 - 10:37
Tipo de Actividad: Festival Cinema de Muntanya de Torelló

Fecha Inicio: 17 noviembre 2005
Fecha Fin: 19 noviembre 2005

Lugar / Zona: Torelló (Osona)

Descripción Detallada:
Havia pensat en fer una quedada amb els interessats per anar al festival el dijous. Sortir de Barna a les 19 h, i trobar-nos a Torelló cap a les 20:15. Fer unes birres i uns bocates i a les 9 anar a veure les projeccions:

-----------------------------------

L?homme qui revient de haut

Gilles Perret. França. 26?
Marc Batard, un dels millors alpinistes mundials a la dècada dels vuitanta, explica el perquè dels seus èxits a muntanya i les pors a admetre la seva homosexualitat.

7 paredes 7 continentes. Totem Pole

Jabi Baraiazarra. Espanya. 34?
Capítol cinquè en el projecte d?escalar grans parets a cada continent. En aquesta ocasió és Oceania i l?objectiu triat el Totem Pole, a Tasmania.

Descans

Homenatge als sherpes amb la presència de Jamling Tenzing Norgay. Conferència-projecció ? Més a prop del meu pare. Viatge d?un sherpa al cim de l?Everest?.
Servei gratuït d?auriculars per a traducció simultània (recomanable).

-------------------------------------------------

Aviam, algú s´anima???? apunteu-vos per veure quants som...

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 15 november 2005 - 10:40
cachis... creo que m´he cargao algo de la programacion y no se insertan bien las propuestas en el foro.....gñ

Madveras (No disponible)

Tuesday 15 november 2005 - 11:06
 Valeeeeeeee guayyyyyyy  !!!!!
Cada año voy y este no iba a ser menos ahora con mas ganas sabiendo que hay unas birras  por medio.

El jueves nos vemos

Tuesday 15 november 2005 - 11:13
Holas Madveras y Dave, creo que os falta la "money"( 7,00? por pase, eran no?).
A mi es que entre semana me va fatal. El fin de semana la programacion  del mediodia no me hacia el peso( dia 12 o dia 19 de Noviembre).... Sé que tambien los de la expedicion al Aconcagua sin gluten querian ir, pero va a ser sin mi....
Ya contareis un poco como ha ido pa los que nos quedamos..
Bona Sort i que vagi be.
Peluo

Tuesday 15 november 2005 - 12:20

Jo dijous !! Dave, tu deies que no podies conduir, no?? Jo puc dur el cotxe.
Ja ens direm alguna cosa!

Fins aviat!

Tuesday 15 november 2005 - 12:44
Si Lai no puc conduir encara, fins q em treguin el guix. Jo a lo millor vaig directe desde Girona amb un company...pero ell torna a Girona aixi q per baixar cap a barna després aniria bé q hi hagues un cotxe.
Wednesday 16 november 2005 - 09:10
hello¡¡¡
jo vaig anar el dilluns:
-LA SOMBRA DEL TEMPO: patètic al meu entendre,...qualsevol que faci espeleologia pot fer un documental com aquest... i casi una hora.

-HIRE HIMALAYA  Trobo que l´euskera es molt musical

-MAGIC LINE Aquest documental l´havien fet per la tele no?

que us vagi bé i poder ens veiem

Friday 18 november 2005 - 09:23

jelou:

miercoles..
LAST eXIT TITLIS:  Producción alemana de la ascensión de una pared virgen en los alpes.

BOB:  BUUENNISSSIMAAA..solo 13min. Gran musical con esquí extremo

.........: Producción brasileira .Íntento de ascensión al monte sarmiento en la terra del fuego 2700m. 6 alpinistas.....i se rajan...abandonan ni siquiera intentarlo...a mi jucio patetica...i encima 90 min..un gran hermano del alpinismo i una revancha de la productora

alguien la vió?

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies