Montaña General
Joder quina passada! Quina animalada! No cal anar a la India per veure coses rares, a Igualada titu! Hem finalitzat la cursa amb 10 kilos de mes.... del fang!!!! Em travessat una riera durant un kilometre amb el fang fins la cintura, mes de 2000 persones, alguns que havien perdut la bota al mig del fang. En Mirlo es veu que ha sigut el puto amo al mig del tunel! Jo no l´he vist, m´he perdut entre el barullo! El tio es veu que a fotut un salt pel mig del riu i ha començat a correr com un poses i els demes madtimeros rera seu cridant com animals!!!
Uns altres vestits de talibans que passaven de tot i es fotien a nedar pel mig del fang amb un tubo per bucejar! jajajaja! Ha sigut brutal. Luego trincheras arrosegant-nos per sobre el fang... si es que una mica mes ja no venia d´aqui!. Saltant contenidors d´obra plens d´aigua o fang! jajajaja! balises de palla, cloaques o jo que se, camps de fems amb moooolts de fems!
I aixo en mig d´Igualada tota blanca de la rosada i de la rasca!
Aixo si, quina rasca als peus i les mans, encara noto fred! Hipotermiaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quique
www.qike74.blogspot.com
33 Respuestas
Última respuesta Wednesday 14 december 2005 - 00:50
Ha estat una passada. La cursa, la Madgent?. Només coneixia a Mirlo de dijous i avui he conegut molta més gent collonuda. Avui ha estat el JEFE i ens ha portat fins la invencibilitat perquè la imbecilidat ja la portàvem a sobre. Què collons fotiem a menys de zero graus passant per aigües pudentes i enfangades?
ESTAIS LOCOS!!!!!
Pel que respecte a la gent, ja estic desitjant trobar-nos a la muntanya (o monte), paret, bicicleta o bar.
Aupa tots cap a la muntanya!!!
o.bartolome@wanadoo.es
creo que ha salido por tv3 o canal33 no estoy seguro, pero en las noticias de esta noche igual sale y creo que en tele 5 tambien.
DOMINGO 5 estrellas!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ante todo agradecer a:
- LAY, LOYBCN, MADVERAS, LARRIAK, PEKAS, MIRLO (el puto amo de la running), MARKY, ALICUECANO, (y a mas peña, pero que no recuerdo sus nombres), en general a todos los integrantes del MADTEAM. GRACIAS POR SERA TAN COJONUDOS. ![]()
Relato:
Sábado, todo el día en la mountain subiendo ASPE (JACA), (sencillito
) con IÑAKI, MARIA, FERN (todo un machine) y mas Madteneros y el domingo BRUTAL.
MIRLO (genial) como alma que corre el diablo se ha tirado al barro sin temor ninguno, es un orador!! AMUERTE (grito de guerra para k los demás (como posesos) detrás.
Lo peor de todo es k pagamos por sufrir, es que somos tontos o que? (
)
Me ha encantado conoceros a todos y espero seguir kedando con vosotros para lo k sea (mountain, climb, blok, cascadas, y lo que se tercie
. SALUDOS y AUPA
Holaaa
Acabo de insertar una galería con fotos correspondientes a la salida y al tramo final. Si alguna os interesa me lo decís y os la envío vía email para que podáis editarla o imprimirla como recuerdo
Madteam.... a muerteeeee!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.