La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Em rePRESENTO!

Montaña General

volver al indice del foro.

Tuesday 20 december 2005 - 22:31:34

Em rePRESENTO!

Hola gent!

Em dic Maria, tinc 24 anys i ja fa temps que vaig inscriurem a la web (fa tres anys com a mínim), però he estat desapareguda per aquests móns de Déu! Ara, he decidit que això  pot ser i he tornat per posar-me les piles!!

Aquest cap de setmana passat he coincidit amb 3 "madteameros" increibles: l´Atori, la Lai i el Guillem...i si ja tenia ganes de fer coses ara encara en tinc més!

Bueno...en resum, que aquí teniu una persona disposada a apuntar-se a un bombardeig!  

Un petó a tots

PD: No escric en castellà perquè és tan pèssim que em penso que els castellano parlants es quedarien igual! No tinc perdó :S

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Wednesday 21 december 2005 - 16:28

Tuesday 20 december 2005 - 22:41
je je... ja m´enrecordo.... te vas apuntar al 1er Madstage y al ultima hora vas tindre una lesió, si no recordo , malament... y al final no vas poder venir
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 20 december 2005 - 22:43
Wenas Inti! Akest dissabte per agafar gana pel sopar de "Noche Buena" anirem amb la Lai and company a fer algun garbeo pol pirineu...encara no hem decidit que...pero algun pikillo amb neu i q tingui una mica de piolo i crampons.
aixi si t´animes ...ja q coneixes a la Lai...ja et pot anar informant.
Salut.

Wednesday 21 december 2005 - 00:06
Hola Mariaaaaaaaaaa
Men alegro que t´apuntis a un bombardeooo (prepara el teu fetge... )
Nos vemos en los bares, hay en los bloquessssss y donde aga faaaaartaa ya ho sapsss

Wednesday 21 december 2005 - 10:31
Hola wapa!!!

Ole, ole... jo també m´apunto a tot el que puc   (ara que puc ho aprofito ) o sigui que ens anirem trobant cada 2x3!!!!.  Demà ens veiem i ja parlem sobre dissabte! Re-benvinguda Maria!

Fins aviat!

Wednesday 21 december 2005 - 10:43
Wenes Maria!  
Ara que diu això del 1er MadStage el MadVeras, m´enrecordo de tú (jo tampoc no hi vaig poder anar al final ).
Bé...benviguda de nou. Ara a més a més,  ja ens coneixem face2face, que ens va presentar el guillem la setmana pasada a la fuixarda
...por aquí stamos...

salu2
flx

Wednesday 21 december 2005 - 11:11
Ueeeeeeeee!!!

una altre mutant de la muntanya, jo tambe estic molt il.lusionat!!, sempre serás ben rebuda en el feu dels blocs, mountain, roca, etc... i tot lo que es derivi dels espais en alçada ¿eh Guillem? jejejeje

Salutacions i ens veiem aviat

Wednesday 21 december 2005 - 16:28

neng,,,jo estare pel piri de girona l dj,dv i ds,,,haber si nos vemos  neng

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies