La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Com posar un enllaç directe/fotos

Montaña General

volver al indice del foro.

Sunday 22 january 2006 - 13:17:56

Com posar un enllaç directe/fotos

Ei Pekas, sort que estàs animant el fòrum, perquè estava molt aturat, i els que estem a casa costa de passar el matí...
Una pregunta, com us ho feu per posar una direcció d´una pàgina web i que clicant ja hi vagis directe? Es que no sé com fer-ho quan escric un missatge nou, ho escric com un text. El mateix a les fotos, si vull respondre un comentari d´algú i hi vull afegir una foto perquè es vegi més clar, com ho puc fer, veig que vosaltres de tant en tant en poseu alguna amb un missatge normal (no piades ni relats). Noi, sóc novato amb això de l´informàtica als fòrums

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Sunday 22 january 2006 - 17:12

Sunday 22 january 2006 - 14:20
 Anda... a quién le has ido a preguntar...!!!! Esto es veridico...tengo a mi lado el libro de Anaya "Informática para torpes" (en su versión sobre fotografia digital para los mismos torpes...  Y lo poco que sé es gracias a "Megatorpe"... el nuevo superhéroe informático  a quién da vida Cosme Romerales...un honrado oficinista que sabia tanto como yo sobre la informática...   Al grano...sobre lo que preguntas.... es un simple "copiar" y "pegar"  (abres tres o cuatro pantallas... clikas la dirección que te interesa poner...copias...pegas... y yastá...!!!! )
No sé si hay otras opciones... Si es así no te preocupes que ya nos informarán los expertos en el tema...   Con las fotos igual... "cortar" y "pegar"....       Sigue...

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 22 january 2006 - 14:31

Con las fotos deberás de tener dos cosas en cuenta :

1.- Si son de otra página... a veces las cuelgas y al cabo de unas horas desparecen , ya que el dueño de la foto debe de tener algún servicio o programa para que no se reproduzcan sin su permiso...  (hablo por experiencias con el tema...pero sin saber de lo que hablo... )
2.- Para colgar una foto (cortar/pegar) deben de estar en otra página web... y no todas se "dejan"...
3.- Si subes alguna de tus fotos a una galeria debes de tener en cuenta que sólo se pueden subir fotos hasta 100 kb... (si "pesan" más no las podrás subir...)

El resto es ir probando... (de hecho es como he ido aprendiendo lo poco que sé...)

Pekas

Sunday 22 january 2006 - 14:51
Gràcies per l´explicació però no me´n surto. Les adreces si faig cortar pegar em surten així

http://www.google.es/

no queden amb l´enllaç directe, el que ho llegeix ha de tornar a fer copiar i pegar. Els enllaços que poses tu et queden directament vermells i només clicar-los ja s´hi va. Això es el que no me´n surto.

Les fotos ara hi he estat batallant, més que fotos d´internet, ho voldria per acabar de completar una explicació de ruta, ho sigui que amb fotos meves reduïdes, però ja he seguit els passos que m´has dit, l´he reduÏt fins a 80 kb, la copio, me´n vaig al missatge, clico el botó dret del ratolí...i nanai em surten les opcions, entre elles pegar però no es pot fer, estan totes desactivades, és com si ho tingués prohibit.

Pot ser que les fotos només tenen la possibilitat els socis?

Ah! el llibre que tens jo el tinc per l´acces i l´office. Quina tropa! Siau!

Sunday 22 january 2006 - 15:23
Tranquilo que ya te saldrás...  puede ser por el tipo de programa con el que trabajes.. (a veces les oigo hablar a los colegas por aqui diciendo unas cosas muy raras...   que si javascript,que si netscape... pasendrinas...releles motrencos..etc... )   Los "expertos" (cuando vuelvan del monte..que fijo que hoy están por ahi... ) de seguro que te resuelven esas dudas... )     Lo de las fotos debes de subirlas desde tú menú de ususario (menú personal..) y es para usuarios y socios... ... y desde él te saldran las diferentes opciones para subir rutas o reseñas o relatos... y acompañarlas de las correspondientes fotos...  Creo que las fotos sólo se pueden subir a los relatos o reseñas de cinco en cinco...        Esta noche o mañana ya verás como nos resuelven estas dudas existenciales...
Pekas     PD. Me llaman pa comer... 

Sunday 22 january 2006 - 16:29
Primer d etoto... quin navegador utilitzes? .. si es Firefox, no podras fer res del que vols

segon, si es internet explorer, les adreçes url, automáticament es fan clicables

Tercer, les imatges, han de estar ja en un servidor web y a les hores les has de seleccionar, copiar y pegar al misatge..... no serveeixde res que estiguin al teu ordinador.... res de socis o no socis... pro feina tinc com per posar filtres y malabars

Quart!! .. per preguntes sobre el funcionament de la página... ¿veus el enllaç d\´qui sota que posa \´contactar webmaster\´? .. pues eso....

Sunday 22 january 2006 - 16:43
Per defecte tinc el Firefox, efectivament. Però també puc utilitzar l´internet explorer (cosa que he fet) i tampoc queden directes....però gràcies i prenc nota per una altra vegada
Sunday 22 january 2006 - 17:12
En Firefox, si saps html pots posar enllaços

En I.Explorer, tens el boto de link a la barra de sobre, per posar enllaços tb

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies