La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Refugi Colomina o Josep M. Blanc

Montaña General

volver al indice del foro.

Friday 2 june 2006 - 13:09:40

Refugi Colomina o Josep M. Blanc

Hola!!!! volem anar a fer el cim de Peguera i no sabem per on fer-lo? i a quin refugi creieu que està mès xaxi?Suposo que segons quin refugi triarem aurem de fer l`ascenciò per aquell lloc?
Gracies i petons,a tot hom!!!!!!!!!!!!!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 2 june 2006 - 13:54

Friday 2 june 2006 - 13:15
Estic programant cara a l´estiu una mini travessa per aquesta zona i tinc previst fer nit al Colomina per pujar el Peguera i baixar al Blanc, per encarar el Monestero per l´altre coll l´endemà. Jo diria que és més còmode pujar per la Vall Fosca i dormir al Colomina, ara el refugi Josep Mª Blanc és molt més confortable. Hauràs de triar quina prioritat tens, pujada més senzilla = refugi més senzill o pujada més complicada = refugi més acollidor. Què li farem, oi?
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 2 june 2006 - 13:26
Personalmente yo creo que es mas bonita la subida desde el Blanc al Peguera, aunque el acceso al blanc todo el rato por pista es un autentico coñazo

Como refugio, no he estado ultimamente en el Blanc despues de la reforma, pero la pinta que tiene parece que sea mejor que el de la Colomina

Friday 2 june 2006 - 13:47
Bones romanc.
Si hi vas pel refugi Josep M. Blanc, tampoc et cal seguir la pista sempre la pista que surt de l´aparcament que dóna entrada cap a Sant Maurici. Des d´Espot surt un caminet que també hi puja, i que agafes la pista ja al final. És una mica més agradable.
Però jo hi aniria, de totes formes, per la vall Fosca. No sé en quina època hi vols anar, però et pots trobar el refugi i el camí del Blanc pleníssim.
Per l´ascensió, també és una mica més fàcil pel Colomina que pel Blanc. Salut i sort

Friday 2 june 2006 - 13:54
A mi los refugios me gustán los dos, aunque quizás sea más bonito el Blanc, pero ver el Peguera desde Colomina con la  encima del lago y las banderitas de oración del refugio con su exterior de madera, también es .

Y la subida, me parece algo más complicada la del Blanc por el bloque empotrado que tienes que pasar en la chimenea de subida, que para hacerlo de bajada como dice Amunt, si no andas muy ducho en destrepes no sé si es muy recomendable hacerlo sin haberlo visto antes.

De todas formas, subas por donde subas, bonita montaña.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies