Montaña General
TV3 començarà el 23 d´abril a emetre en proves 2 o 3 hores diàries en alta definició. Això vol dir que els que tinguin una televisió capaç de reproduïr en alta definició (pantalles de plasma o LCD HDready o FullHD) podràn gaudir d´una qualitat d´imatge espectacular. I com a proves, entre altres programacions emetràn Pirineus des de l´aire en HD.
A veure què tal! (jo no ho podré disfrutar, excepte que algú em regali alguna TV nova... jejejeje).
Klaix
12 Respuestas
Última respuesta Friday 27 april 2007 - 13:52
Diria que si no tinc mal entes, TV3, emetra tots els seus canals en HD (720p), a partir de setembre les 24h (els anuncis suposu que nomes si han estat gravats en aquest format, jeje). Per a poder visinoar-ho no nomes fa falta tindre una televisó capaç d´aceptar entrades de video en HD (720p) o superior FULLHD (1080p), sino que a mes, el sintonizador de TDT, pel qual revis TV3, sigui preparat per a alta definicó en tdt. O sigui DVB-T. Ja sigui intern o extern. I a més que enviis la señal, en un cable HDMI, per components o similar, ja que si l´envies per euroconector, com es habitual de trobar en els receptors de TDT, no veuras MAI, la qualitat HD. Els que tinguin TDT integrat NORAML (o sigui no de HD), haran de aconseguir un sintonizador extern. Es que la gent se fot la pixa un lió, i a més us enreden. Per exemple per veurels en HD (720p), ho pots fer en un televisor LCD, en un televisor de Plasma, en un retroprojector, en un projector, en un pc, i en una tele de tub, empre i quan aceptin entrada HDTV a 720p. AVANT
Si eres de Barcelona en la librería Altaïr.
Un saludo.
ChC
Uola,
diria que el DVD de "Pirineus des de l´aire" el vaig veure fa unes setmanes al Mediamarkt de La Maquinista (Barcelona).
Apa, adeu!!!![]()
oyes y en el satelite digital se pilla la cadena esa? en que canal? a que hora sera emitido?
Danke
Uooooola,
pos la TV3 por el canal digital se ve en el dial 93.
http://www.plus.es/codigo/television/plataformas/digitalplus/canales_ficha.asp?id=302
Apa, adeu!!!![]()
"Perdidos" martinet, la serie se llama "Perdidos" jijijijiji
Muuuuuuuuuyyyyy chula jejeje![]()
![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.