La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >TV3 emetrà com a prova pilot d´alta definció, Piri...

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 28 march 2007 - 01:49:46

TV3 emetrà com a prova pilot d´alta definció, Pirineus des de l´Aire

TV3 començarà el 23 d´abril a emetre en proves 2 o 3 hores diàries en alta definició. Això vol dir que els que tinguin una televisió capaç de reproduïr en alta definició (pantalles de plasma o LCD HDready o FullHD) podràn gaudir d´una qualitat d´imatge espectacular. I com a proves, entre altres programacions emetràn Pirineus des de l´aire en HD.

A veure què tal! (jo no ho podré disfrutar, excepte que algú em regali alguna TV nova... jejejeje).

Klaix

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Friday 27 april 2007 - 13:52

Wednesday 28 march 2007 - 17:13

Diria que si no tinc mal entes, TV3, emetra tots els seus canals en HD (720p), a partir de setembre les 24h (els anuncis suposu que nomes si han estat gravats en aquest format, jeje). Per a poder visinoar-ho no nomes fa falta tindre una televisó capaç d´aceptar entrades de video en HD (720p) o superior FULLHD (1080p), sino que a mes, el sintonizador de TDT, pel qual revis TV3, sigui preparat per a alta definicó en tdt. O sigui DVB-T. Ja sigui intern o extern. I a més que enviis la señal, en un cable HDMI, per components o similar, ja que si l´envies per euroconector, com es habitual de trobar en els receptors de TDT, no veuras MAI, la qualitat HD. Els que tinguin TDT integrat NORAML (o sigui no de HD), haran de aconseguir un sintonizador extern. Es que la gent se fot la pixa un lió, i a més us enreden. Per exemple per veurels en HD (720p), ho pots fer en un televisor LCD, en un televisor de Plasma, en un retroprojector, en un projector, en un pc, i en una tele de tub, empre i quan aceptin entrada HDTV a 720p. AVANT

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 28 march 2007 - 19:41
DVB-T = Digital Video Broadcasting Terrestrial = Emisión de Vídeo Digital Terrestre
Vamos, la TDT sense més i sense tenir a veure amb si transporta alta definició o no.

Wednesday 28 march 2007 - 20:26
Hola! Perdoneu que em fiqui on no em manen,potser!Voldria que em diguesiu si sabeu on puc trobar els CD´s dels Pirineus desde l`aire.
Gràcies

Wednesday 28 march 2007 - 21:30
Recordo que va sortir en el seu moment, si fas servir el buscador segur que ho trobes.
Wednesday 28 march 2007 - 23:12

Si eres de Barcelona en la librería Altaïr.

Un saludo.

ChC

Thursday 29 march 2007 - 08:49

Uola,

diria que el DVD de "Pirineus des de l´aire" el vaig veure fa unes setmanes al Mediamarkt de La Maquinista (Barcelona).

Apa, adeu!!!

Thursday 26 april 2007 - 20:00
Aqui teniu com fer per veure TV3 en HD. http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=753177 AVANT
Thursday 26 april 2007 - 20:16

oyes y en el satelite digital se pilla la cadena esa? en que canal? a que hora sera emitido?

Danke

Thursday 26 april 2007 - 21:42
Pues es TDT y una de las dos T´s es por Terrestre, asín que de satélite na de na
Creo que la única opción que hay de tv en alta definición pasa por el Sky channel pagando la cuota correspondiente. Eso sí, he hablado con gente de USA y me explicaban que la serie esa de los que están abandonados en una isla (se nota que la miro mucho, eh? ) , bueno pues que era alucinante verla en HD. Cruzo los dedos para que TV3 emita en HD

Friday 27 april 2007 - 08:42

Uooooola,

pos la TV3 por el canal digital se ve en el dial 93. 

http://www.plus.es/codigo/television/plataformas/digitalplus/canales_ficha.asp?id=302

Apa, adeu!!!

Friday 27 april 2007 - 08:44

"Perdidos" martinet, la serie se llama "Perdidos" jijijijiji  Muuuuuuuuuyyyyy chula jejeje

Friday 27 april 2007 - 13:52
Si a alguien le interesa la serie la venden en en HD-DVD, pero no se el precio, yo la compre en DVD en formato estandar (unos 35€) y dentro e la caja (ya les vale porque si lo se la compro directamente en HD, tecnicas comerciales para vender) venia la información para adquirirla en HD. Os puedo pasar la dirección de la productora donde la venden.
Pero en DVD nomal se ve muy bien ya que el original esta grabada en HDCAM, un formato de vídeo profesional de Sony que da muy bien.

Saludos
Josep M.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies