La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Carros de Foc

Montaña General

volver al indice del foro.

Friday 25 may 2007 - 12:46:17

Carros de Foc

Hol@!!a tots i totes,Com diu el títol,volem fer els Carros,en 5 dies Algú ens pot fer sugeriments,comentaris,com fer-ho,etc. etc.Hi anirem desprès de San Joan.

gràcies per endavant! Salut i molta Montanya

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Thursday 31 may 2007 - 22:52

Friday 25 may 2007 - 20:16

hola romanc!!!!jo le feta dos cops i e fet el seguent recorregut:

-Cadena del parc, mallafre,amitges,saboredo i dorms a colomers.

-de colomers vas a restanca pujant al montardo.

-de restanca ,passes per ventosa i acabes a llong.

- de llong passes per colomina i dorms a blanc.

- i de blanc acabes a mallafre i baixes fins a la cadena.

el tercer i quart dies son canyeros i el kontraig pika!!!`pero val la pena i disfrutaras molt!!!!si vols algun horari o mes cosetes ,em trobaras per aki. vinga salut imoltes!!!!!

Ocultar todas las respuestas      
Monday 28 may 2007 - 15:25
Martinela,gràcies!!!!!!Escolta saps com està de neu i a quines alçades mes o menys??
Monday 28 may 2007 - 19:59
ei!!!!doncs ,no o se.pero amb l´hivern k a fet i les calors suposo que trobaras poqueta.al contraig casi segur k si. jo el primer any vaig trobar a la banda de ventosa i trobo k es es puja molt millor amb neu,despres per l´altra banda ,si n´hi ha, amb els bastons i el kulete ja es baixa be!!!.vinga a disfrutar!!!!
Wednesday 30 may 2007 - 19:14
Hola Martinela! Aprofito que ets una "experta" en Carros de Foc  per dir-te que tenim com a una opció fer-los a l´agost. Creus que 5 dies és la durada ideal? Nosaltres no som unes màquines i tampoc no volem forçar en una travessa però sortim gairebé cada cap de setmana i ja tenim un fons. Deixant de banda el Montardo creus que es podria fer en 4 dies? Em podries passar els horaris de cada dia (hores totals) dels 5 dies que explicaves en un missatge anterior?

Sobre el menjar com us ho fèieu? Sopar i esmorzar al refugi? Els altres àpats els anàveu comprant en els refugis o els portàveu de casa?

Quan parles de la cadena del Parc et refereixes fins al lloc on poden arribar els cotxes? És a Espot o és més amunt?

A l´agost m´imagino que serà difícil trobar neu o gel, oi? (m´ha semblat que no s´arriba als 2.800 metres)

Ui paro que m´estic embalant i no et vull atavalar! Gràcies!

Wednesday 30 may 2007 - 19:42

Ei, no sóc la Martinela, pero tambe he fet el carros de  foc,  sobre el tema dels horaris, tot depen, hi ha una guia del Carros de foc, que va de conya i els horaris son molt aproximats a un ritme normal. Sobre el menjar nosaltres el que feiem era esmorzar molt fort als refugis, i despres feiem barretes, fruits secs,ectt... fins a la hora de sopar.

Sobre la neu a l´agost no pateixis, a l´agost no n´hi ha gaire, algunes taques.

Ok makey.

Wednesday 30 may 2007 - 19:49
Encara que no siguis la Martinela, el teu consell també em va bé, Bergada . Em pots donar alguna referència d´aquest llibre? Gràcies!

Wednesday 30 may 2007 - 22:09

!!!!!!jajajajajaja,hola.....o sento pero soc un tiu!!!!!hola albert,et paso els temps k vem fer nosaltres(les parades estan dintre contades).el primer dia vem comensar a les 9:20 a la cadena(a 3km de espot) i vem acabar a les 17:30 a colomers.(el dinar el portavem de casa). el segon vem sortir a les 9:00 i vem arribar a les 15:00 a restanca.(si no feu montardo ,molt abans ,i vem fer un bokata al refu).el tercer sortim a les 7:55 i arribem a llong a les 16:55(mengem un piknik preparat a restanca). el quart sortim a les 8:05 i arribem a blanc a les 16:10(mengem un entrepa de truita calentonet a colomina i el cinque sortim a les 8:15  i arribem a la cadena a les 12:15(i ens futem un papeo a cal puñetes de sort ).de neu a l´agost poketa ,i per retallaro.... no se, es podria juntar el blanc el quart dia. pero val la pena dormir alla ,esta guapisima la zona.la trecera i quarta son cañeres ,pero sortint aviat com nosaltres ,no problem!!!!. vinga ,espero ajudarte i disfruteula!!!!

Thursday 31 may 2007 - 08:40
Osti noi, hauria jurat que Martinela era un nom de noia... . Gràcies per la informació! Ara ja tinc més clara la qüestió dels horaris. Només dues cosetes més:

-Estàn ben proveïts els refugis de menjar? És car?
-Vau fer la travessa amb aïllants i sacs de dormir? Els refugis on jo he dormit fins ara estan ben proveïts de mantes i hauria pogut prescindir de sac i de màrfega. No sé si és el cas de tots els refugis de Carros de Foc...

Gràcies, senyor Martinela!

Thursday 31 may 2007 - 11:16

El refugis hi ha de tot,  cap problem, i els preus bastant alts, pensar que molts d´ells pujen les coses amb helicopter, i aixo te un preu.

El tema de llibre, es diu "CARROS DE FOC" i jo el vaig trobar a ALTAIR, es guai per tenir una referencia i val uns 15 euros.

Finalment tema sac, si tens un sac de llençol, n´hi ha prou, els refugis tenen mantes, sense cap problema.

Ok makey

Thursday 31 may 2007 - 15:37
ei!!!!si no han cambiat,l´any passat regalaven un sac de sabana de propaganda de la carros ,al comensar la travessa..amb aquet ja tindreu prou. amb la de peña k hi ha als refus ,pasareu calor amb la sabana!!!!
Thursday 31 may 2007 - 16:45
Ara ja ho tinc tot una mica més clar. Caldrà veure si encara hi ha places lliures! Gràcies Martinela i Bergada!
Thursday 31 may 2007 - 22:52
Si no ets molt exigent, no tens problemes.
Jo ho vaig fer l´any pasat al setembre, primera setmana, i els refugis no estaben plens, molta gent pero no plens.
Menjar: Asmorzar i sopar al refugi i portaba una capseta de galetes per cada dia.
Dormir, llançol de l´organització que donen la primer refugi, o si ho fas per lliure, llançol de casa.
Ruta, t´aconsello al contrari de les agulles del rellotge, jo ho vaig fer com el rellotge i el Monastero i el Contraix es nota, encara que no t´ho pots perdre, en qualsevol direccio.
Sort i a disfrutar.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies