Montaña General
Hol@!!a tots i totes,Com diu el títol,volem fer els Carros,en 5 dies Algú ens pot fer sugeriments,comentaris,com fer-ho,etc. etc.Hi anirem desprès de San Joan.
gràcies per endavant! Salut i molta Montanya
12 Respuestas
Última respuesta Thursday 31 may 2007 - 22:52
hola romanc!!!!jo le feta dos cops i e fet el seguent recorregut:
-Cadena del parc, mallafre,amitges,saboredo i dorms a colomers.
-de colomers vas a restanca pujant al montardo.
-de restanca ,passes per ventosa i acabes a llong.
- de llong passes per colomina i dorms a blanc.
- i de blanc acabes a mallafre i baixes fins a la cadena.
el tercer i quart dies son canyeros i el kontraig pika!!!`pero val la pena i disfrutaras molt!!!!si vols algun horari o mes cosetes ,em trobaras per aki. vinga salut imoltes![]()
![]()
!!!!!
Ei, no sóc la Martinela, pero tambe he fet el carros de foc, sobre el tema dels horaris, tot depen, hi ha una guia del Carros de foc, que va de conya i els horaris son molt aproximats a un ritme normal. Sobre el menjar nosaltres el que feiem era esmorzar molt fort als refugis, i despres feiem barretes, fruits secs,ectt... fins a la hora de sopar.
Sobre la neu a l´agost no pateixis, a l´agost no n´hi ha gaire, algunes taques.
Ok makey.
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!jajajajajaja,hola.....o sento pero soc un tiu!!!!!hola albert,et paso els temps k vem fer nosaltres(les parades estan dintre contades).el primer dia vem comensar a les 9:20 a la cadena(a 3km de espot) i vem acabar a les 17:30 a colomers.(el dinar el portavem de casa). el segon vem sortir a les 9:00 i vem arribar a les 15:00 a restanca.(si no feu montardo ,molt abans ,i vem fer un bokata al refu).el tercer sortim a les 7:55 i arribem a llong a les 16:55(mengem un piknik preparat a restanca). el quart sortim a les 8:05 i arribem a blanc a les 16:10(mengem un entrepa de truita calentonet a colomina
i el cinque sortim a les 8:15 i arribem a la cadena a les 12:15(i ens futem un papeo a cal puñetes de sort
).de neu a l´agost poketa ,i per retallaro.... no se, es podria juntar el blanc el quart dia. pero val la pena dormir alla ,esta guapisima la zona.la trecera i quarta son cañeres ,pero sortint aviat com nosaltres ,no problem!!!!
. vinga ,espero ajudarte i disfruteula!!!!
El refugis hi ha de tot, cap problem, i els preus bastant alts, pensar que molts d´ells pujen les coses amb helicopter, i aixo te un preu.
El tema de llibre, es diu "CARROS DE FOC" i jo el vaig trobar a ALTAIR, es guai per tenir una referencia i val uns 15 euros.
Finalment tema sac, si tens un sac de llençol, n´hi ha prou, els refugis tenen mantes, sense cap problema.
Ok makey
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.