Montaña General
Hola!!
només notificar alguns canvis del Centre Excursionista Montserrat, club responsable del Refugi dels Rasos de Peguera
Centre Excursionista Montserrat - pagina web
Mail de contacte: contacte@centreexcursionistamo
Refugi dels Rasos de Peguera: contacte@centreexcursionistamo
Toni Sànchez-Secretari del CEM
secretaria@centreexcursionista
Soci C.E. Madteam - núm. 1183
Salutacions
C.E.Madteam
7 Respuestas
Última respuesta Friday 5 september 2008 - 17:38
La información ofrecida sobre este chalet no es del todo correcta.
Estuve en el hace ya unas semanas y en primer lugar, el edificio está cerrado, no se puede acceder a el.
En segundo lugar los inquilinos manifiestan que es de uso exclusivamente privado.
En tercer lugar y por los comentarios de algunas mujeres, nos dimos cuenta que se usa como segunda residencia de algunos que dicen pertenecer al Club Montserrat, otros eran familiares y amigos.
No me pongo en el uso que le den estos ocupantes, si en que la información ofrecida debe ser veraz.
Ya para acabar, una instalación bien situada debe ofrecer servicio al montañero, para garantizar como mínimo la seguridad en la montaña. Saludos, Grise
Buenas de nuevo, seria interesante poder contactar con la propiedad del mismo chalet, dada la mala imagen que se ofrece de la zona.
Me comentan que la propiedad está en Berga:
Estación de esquí de Rasos de Péguera SA
Dirección: Zona Berga - 8600 BERGA (Barcelona)
Teléfono: 34 938211784
Fax: 34 938210584
Email: info@rasos.net
web: Rasos de Péguera
Segons la web de la FEEC esta en reformes:
Refugi RASOS DE PEGUERA - Fora de Servei
Vilanova 24 08240 Manresa
938 725 312 - Telèfon fixe propietari
www.rasosdepeguera.com reserves@rasosdepeguera.com
EL XALET REFUGI DELS RASOS DE PEGUERA ESTÀ TANCAT FINS A NOU AVÍS, PER ATENDRE REFORMES ESTRUCTURALS I ADEQUACIÓ DE LES INSTAL·LACIONS A LA NORMATIVA VIGENT
Segons les meves informacions, el Xalet Refugi Rasos de Pequera és propietat i segon local social del C.E. Montserrat, entitat que el gestiona des de la seva inauguració, fa seixanta o setanta anys.
Darrerament sembla que hi havia un litigi que ja estaria sentenciat favorablement a l´entitat, la qual cos possibilitaria la seva reobertura durant la propera temporada.
Vagi bé, ![]()
Nos dijeron que estav cerrado para nosotros, estava lleno.
Esto es lo que en un principio se comentava, pero lo cierto es que lo último que me ha llegado y es de hace escasos dias: no hay ninguna sentencia, ni juicio.
Parece un acto de simple ocupación.
La información ha salido de un compañero con contactos en Berga.
Me da igual de quien sea, al mundillo excursionista nos interesa que este funcionando.
Saludos
Que el conflicte estava en la via judicial quasi que m´atreviria a afirmar-ho rotúndament, lo de "sentenciat" potser ha estat una lleugeresa per part meva, doncs hauria d´haver posat "resolt", doncs realment no sé si s´ha aconseguit per sentència, pacte, prescripció...
Estic d´acord amb que el que interessa a la comunitat excursionista és que estigui en funcionament, però sense despreciar-ne la propietat o qualsevol altre reclamació legítima, doncs sense garanties cap centre excursionista s´aventuraria a posar en marxa refugis i cap persona voldria fer-se´n càrreg.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.