La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >cama en kangoo

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 1 april 2009 - 16:42:00

cama en kangoo

bnes gent!

m´estic tornant majara intentant fer un llit minimament util a la furgo. sempre e sigut un tiu de chapuzas i amb molt poca idea de com fer manualitats.

si algú que visqui per barna o voltants i que no li importi donar-me un cop de mà li estaré agraït.

merci! (benna_custom@hotmail.com)

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Sunday 16 january 2011 - 19:12

Wednesday 1 april 2009 - 22:23

un cop de ma?

No es publicitat, pero has probat a pergar-li una ullada a furgovw? alli segur que hi han coses com el que busques.

Salut

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 2 april 2009 - 15:57

merci crack!!

Thursday 9 april 2009 - 17:23

Volem fotos!!!

Sunday 16 january 2011 - 19:12

Hola Bernat, he vist el teu correu i et volia preguntar si ja has fet el llit a la teva furgo. Jo tinc una kangoo de les noves (fa 1 any) i m´estic mirant com fer-me un llit sense prescindir dels seients del darrera i sigui mes o menys plegable.

Jordi Solé.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies