Montaña General
Hola:
Habitualment us llegeixo i no escric, però sempre s´aprenent coses amb els comentaris que poseu.
Ara em decideixo a escriure perque estic buscant una informació que no trobo i potser algun de vosaltres em podríeu orientar:
Sabeu algun cim del Pirineu català i/o aragonés on no sigui difícil d´accedir i sigui un bon escenari per veure sortir el sol?
És per una persona que a a mitjans de mes fa 50 anys i li agradaria celebrar-ho d´aquesta manera.
Us agrairé molt tots els sug.geriments i recomanacions.
Gràcies,
Montser
Hola:
Habitualmente os leo y no escribo, pero siempre se aprende con vuestros comentarios.
Ahora me decido a escribir porque estoy buscando una información que no encuentro y quizá alguno de vosotros me pueda orientar:
¿Conoceis alguna cima del Pirineo catalán y/o aragonés que no sea difícil de acceder y sea un buen escenario para ver la salida del sol?
Es para una persona que a mediados de este mes hace 50 años y lo quiere celebrar de esta manera.
Os agradeceré mucho todos los sugerimientos y reclamaciones.
Gracias,
Montse
8 Respuestas
Última respuesta Monday 7 september 2009 - 23:15
El Canigó es una bona proposta, sobre tot per la possibilitat de dormir dalt al refugi y estar a menys de dues hores del cim, la pista es pot fer amb turisme pero amb molta tranquilitat, ja que es molt llarga i es passable.
Un altra possibilitat mes propera, i amb un acces mes senzill, per lo que comentes de sortir el divendres, es fer el Puigmal desde Fontalba, el camí està molt marcat i no presenta cap problema per pujar amb el frontal, i la sortida de sol per sobre del circ de Nuría es espectacular.
Per ultim si tens ganas d´anar una mica mes lluny, el meu preferit es el Pic de Cassamanya a Andorra, son dos horas des del coll d´Ordino per una camí molt marcat i les vistes a la sortida del sol son precioses.
Espero que et sigui util
Y a ti quien te ha dicho desde qué punto de vista entiendo yo la montaña?? Simplemente digo que desde la tradición montañera catalana, hay ciertos picos "clásicos" que siempre han tenido una esencia especial, por ejemplo Pedraforca, Puigmal o Canigó.
Klaix![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.