Montaña General
Pues eso, muchas gracias a todos los que habeis venido al Madstage, creo que todos nos lo hemos pasado de P.M
... jejeje....esto anima a seguir organizando nuevos Madstages.
13 Respuestas
Última respuesta Wednesday 30 september 2009 - 10:06

Pues si, ha estado genial. Un placer reencontrarse con viejos amigos y también conocer algún nuevo nick que otro (estos lamentablemente conocí poquitos
, será que me estuve más con los ya conocidos)
¡Y pedazo actividad que nos organizo "una chica" para el sábado! Interesante actividad la ascensión al estupendo mirador del Pico Aigualluts que ninguno habíamos pensado en él. Desde la cima casi-casi se podía tocar la Salenques-Tempestades de lo cerquita que estamos.
Jejeje, y como dice Montse nos estamos haciendo mayores y ya no aguantamos por la noche. ¡Antes nunca hubiera sobrado patxaran! Y eso que sólo había una botella aparte de la Ratafia con la que nos obsequio Narhinan después de cenar, eso si. ![]()
Diu Fern:
(...) ya no aguantamos por la noche. ¡Antes nunca hubiera sobrado patxaran! Y eso que sólo había una botella aparte de la Ratafia con la que nos obsequio Narhinan después de cenar, eso si.
Doncs de ratafia en va sobrar la tira, una ampolla sencera, una altra "escanciada" a la gerra i encara una més que portava Karles, vaja que total ens en vam veure 2 ampolles de 70 cl i poc més ...i això a repàrtir entre més de 50 i coincidint tots en que estava boníssima! Realment el món està canviant, jajaja.
Res més, només coincidir amb els comentaris molt positius de tothom i també en les crítiques desenfadades ...i afegir-n´hi una altra: a sobre no vam ser capaços ni de fer la foto col·lectiva ...o jo no me´n vaig enterar.
Visca el Madstage!
![]()
Gràcies Eowin![]()
El Bàsquet Manresa (properament Suzuki Manresa), hem canviat mig equip, com la Penya, el problema és que ara tenim gent molt bona, però també molt jove i l´equip està per fer. Em fa l´efecte que enguany tocarà patir. Pel que fa a la final amb el Barça em van dir que el resultat és enganyós i el partit molt dolent, doncs a 3 o 4´ pel final anaven 41 o 42 a 34 o 35. Penós!
Aprofito per dir que els set que vam fer el Pic d´Alba també ens ho vam passar molt bé, tot i que en estival és una ascensió bastant dura (+ 1.500 m., aproximadament) i, amb un xic de neu, complicada a la part final (podeu veure la galeria que va penjar Mika el dia 26). La baixada encara és més dura. Personalment vaig acabar amb unes agulletes importants als quatríceps i això que encara no feia un mes que amb la Bego havíem fet la travessa Carros de Foc en quatre etapes.
Apa, Visca el Madstage ...i visca el Suzuki Manresa ![]()
![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.