La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Tema Certascan: Denuncia presentada en contra de l...

Montaña General

volver al indice del foro.

Sunday 17 april 2011 - 14:38:07

Tema Certascan: Denuncia presentada en contra de la junta de la FEEC

Copio del Facebook den Jan, guarda legitim del refugi. ... ¿la FEEC ara ha optat per tactiques mafioses? .. es VERGONYOS tot el que està pasant y sento vergonya de que aquesta gent em representi!!!

Denuncia presentada en contra de Jordi Merino i Urbano, tots els membres de la junta de la FEEC, Agustí Turón i Sergi Turón

de Jan Certascan, el Domingo, 17 de abril de 2011 a las 11:51

Denuncia presentada en contra de Jordi Merino i Urbano, tots els membres de la junta de la FEEC, Agustí Turón i Sergi Turón com a presumptes responsables de violació de domicili.

El divendres 15 d’abril Jordi Merino m’envia un correu electrònic a les 14h16’ dient que pujaran al refugi amb un notari i m’esperen a les 4 de la tarda d’aquell mateix dia. Obro el correu i em trobo aquest missatge a les 3 de la tarda. Evidentment l’han enviat perquè no pugui ser-hi ja que saben que és impossible arribar al refugi en menys de 3 hores.

Pujo tot lo ràpid que puc, i arribo al refugi a les 18h30. Ells arriben abans perquè pugen amb helicòpter.

Quan arribo al refugi no queda ningú, em trobo el pany d’accés trencat, apuntalada la porta amb unes cordes i la finestra de l’habitació on dormim oberta.

Reparo el pany d’entrada amb el d’una altra porta i baixo a posar denúncia a Sort.

El dissabte pujant per la pista veig aparcat el vehicle de l’Agustí i vaig a l’únic punt on hi ha cobertura per telefonar als Mossos d’Esquadra perquè em temo que estaran tornant a forçar la porta.

Els Mossos em diuen que han parlat amb Jordi Merino i assumeix totes les responsabilitats d’aquesta actuació.

Veig a dues persones que baixen del refugi i agafen el cotxe en direcció a Tavascan, on són interceptats per la meva dona i els Mossos que els prenen declaració in situ a l’Agustí i el Sergi Turón i confirmen que han canviat els panys del refugi.

Em trobo que com a mínim han trencat i canviat els 3 panys per poder entrar al refugi, per la qual cosa no puc accedir a l’interior per comprovar si han fet altres actuacions, així com tampoc puc veure tots els estris personals i de la meva família.

És increïble que el President de la FEEC, que representa a totes les Entitats pugui actuar com ho ha fet enviant uns “sicaris” perquè atentin en contra de la nostra intimitat, les nostres pertinences, l’usufruct de les mateixes.... (us recordeu de la llei Barrionuevo de patada a la porta?)

Crec que l’Agustí té massa presa per ser guarda de Certascan i no pot actuar com ho ha fet encara que li mani Jordi Merino autoproclamant-se jutge o Déu, violentant propietats alienes.

La FEEC és sabedora, per dos burofax de la meva advocada, que no considerem correcte la seva resolució, per la qual cosa el refugi no està desocupat i segueixo donant el servei que m’obliga el meu càrrec de guarda. Degut a que no hem rebut resposta, ni demanda de parlar com hem demanat. L’actuació correcta és la de presentar denúncia davant dels Tribunals, perquè únicament ells tenen dret a actuar.

No es pot entendre que la FEEC com Entitat Esportiva cometi actes presumiblement delictius i arribi a aquest extrems simplement per l’obcecació de no voler parlar.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies