La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Comentario Refugio Colomers II (9/6/2011)

Montaña General

volver al indice del foro.

Thursday 9 june 2011 - 23:33:56

Comentario Refugio Colomers II (9/6/2011)

HOLA AQUESTA SETMANA VOLIA FER ELS CARROS DE FOC I DIC VOLIA JA QUE LA NIT DEL DIMARTS AL DIMECRES LA VAIG PASSAR A AQUEST REFUGI.
DESPRÉS D´UNA BONA CAMINADA I TAMBÉ D´UNA BONA REMULLADA VAIG ARRIBAR A AQUEST REFUGI, COM SABEU AQUESTA SETMANA HA FET BASTANT FRED, AL REFUGI NO HI HAVIA AIGUA CALENTA, TAMPOC NO TENIEN CAP MENA D´ESTUFA, CAP.LA GENT QUE EREM UNES 30 PERSONES ESTÀVEM AL MENJADOR AMB LES MANTES AL COS.L´ESMORZAR RES QUATRES GALETES I UN GOT DE LLET I EL PICNIC, VERGONYOS.EL QUE EM VA SORPENDRE MÉS VA SER QUE AL REFUGI HAS DE CONSUMIR UN MÍNIM OBLIGATORI IGUAL QUE A UNA DISCOTECA.

RES EN RESUM QUE TOTA LA COLLA QUE EREM JA NO HI TORNAREM MAI MÉS..

SALUT I MANTES

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Tuesday 14 june 2011 - 21:03

Thursday 9 june 2011 - 23:37
joder... dons amb lo cars que son els refus d´aiguestortes, que a sobre t´obliguin a consumir y no tinguin una misera estufa... .... que amb lo cars que son podrien tindre sauna y tot

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 12 june 2011 - 00:57

A mi em sembla que no es ben cert que obliguin a consumir.
El que passa és que hi ha un reglament i unes tarifes establertes, i hi ha un preu per la utilització del refugi sense consumir, el qual abans s’aplicava només als no posseïdors de la llicència federativa, i ara em sembla que ho apliquen a tothom, amb la qual cosa no hi estic gens ni mica d’acord (als que tenim llicència FEEC em refereixo). Si és així s´han passat de la ratlla.

http://www.feec.org/sites/default/files/Fitxers/refugis/preus_refugis_FEEC_2011.pdf

(Post Editado: 12-6-11 01:02:58)

Sunday 12 june 2011 - 01:01
I efectivament, els esmorzars dels refugis són de pena. Gairebé a tot arreu. I pel preu que els cobren encara més.
Jo ja fa temps que procuro prescindir d´aquest servei.
I si ens INDIGNEM per tot plegat i fem una acampada davant la seu de la FEEC

Monday 13 june 2011 - 21:55

JO HO TROBO UNA VERGONYA LA VERITAT, NO SE VOSALTRES, PERÒ QUE NO ET VULGUIN ENCENDRE LES ESTUFES QUAN HI HA GENT GRAN, MOLLS COM ÀNECS I QUE L´ENDEMÀ S´HAGIN DE POSAR LA MATEIXA ROBA TOTA MOLLA, JA EM DIRÀS.
A PART L´ESMORZAR I EL PÍCNIC DE PENA.
AQUEST REFUGI ÉS DEL CONSELL GENERAL D´ARAN.

SALUT I MANTES AL REFUGI DE COLOMERS

Monday 13 june 2011 - 23:50

La federacio hauria de vetllar per el bon funcionament de totes les seves instal-lacions en aquest cas els refugis i no solsament per els que tenim targe. Com be dieu no son pas barats i que collons no son pas hotels per aixó en diem refugis,  no? S´hauria de poder denunciar devant la feec del comportament dels responsables del refugi i que prenguessin cartes en l´asumpte. De totes maneres i veient el comportament que a tingut la feec devant el problema de Certascan  si no es fa com giu en joangm no sàrreglara res.Potser si el proper any ens federessim en un altre indret farien mès cas.

salut

Tuesday 14 june 2011 - 02:42
Fa un parell o tres d´anys vaig tenir el primer emprenyament amb el guarda d´un refugi, i això que en fa més de trenta que vaig per les muntanyes i estic federat. Precisament va ser el de Colomers, l´antic.  Erem tres i dos teníem reservat el sopar. Un company anava tocat i vam decidir que un aniria al refugi a dir que ja hi anàvem,  i jo em vaig quedar amb el company que anava lent. Així les coses el guarda li va dir a l´altre company que si no abrivarem aviat no soparíem. Dit i fet, em va deixar sense sopar tot i tenir-lo reservat i havent enviat un company a avisar, el qual va arribar just a l´hora de sopar. Va llençar el sopar per tal de poder netejar els plats i la cuina.
Explico això perquè abans no m´hauria cregut el comportament del guarda si això ho expliques un altre. Jo li hauria pensat -així de clar- que aquests son uns domingueros que van a la muntanya. Des de llavors ja m´ho crec gairebé tot.

Però en qualsevol cas, a mi em sembla que a més d´aquí cal exposar els fets en el fòrum de la FEEC. Per fer-ho només cal registrar-se, em sembla que ara només admet registre dels que tenim llicència. Allí podem fer sentir la nostra veu més que en qualsevol altre lloc.
Endavant, exposeu aquestes queixes al fòrum de la FEEC.

Tuesday 14 june 2011 - 19:19
MERCI ARA FARÉ LA QUEIXA A LA FEEC TOT I QUE EL REFUGI DE COLOMERS PERTANY AL CONSELL ARANÉS ( QUE TAMBÉ HI FET UNA QUEIXA).

MERCI PER TOT 

Tuesday 14 june 2011 - 21:03

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies