Montaña General
8 Respuestas
Última respuesta Tuesday 14 june 2011 - 21:03
A mi em sembla que no es ben cert que obliguin a consumir.
El que passa és que hi ha un reglament i unes tarifes establertes, i hi ha un preu per la utilització del refugi sense consumir, el qual abans saplicava només als no posseïdors de la llicència federativa, i ara em sembla que ho apliquen a tothom, amb la qual cosa no hi estic gens ni mica dacord (als que tenim llicència FEEC em refereixo). Si és així s´han passat de la ratlla.
http://www.feec.org/sites/default/files/Fitxers/refugis/preus_refugis_FEEC_2011.pdf
La federacio hauria de vetllar per el bon funcionament de totes les seves instal-lacions en aquest cas els refugis i no solsament per els que tenim targe. Com be dieu no son pas barats i que collons no son pas hotels per aixó en diem refugis, no? S´hauria de poder denunciar devant la feec del comportament dels responsables del refugi i que prenguessin cartes en l´asumpte. De totes maneres i veient el comportament que a tingut la feec devant el problema de Certascan si no es fa com giu en joangm no sàrreglara res.Potser si el proper any ens federessim en un altre indret farien mès cas.
salut
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.