La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Mil.lers de gràcies a tots ... SOU COLLONUTS!!

Montaña General

volver al indice del foro.

Sunday 25 september 2011 - 13:11:49

Mil.lers de gràcies a tots ... SOU COLLONUTS!!

Us deu semblar ben estrany llegir un post meu, però malgrat l’esforç que em costa escriure-ho, em veig en el deure de donar-vos infinites gràcies pels vostres ànims, em sento emocionat al llegir-los i m’heu demostrat un grau de companyerisme que va més enllà del que podria preveure. Aquest cap de setmana m’han donat 36 hores de llibertat condicional i no torno a l’hospital fins a les 7 de la tarda, doncs ja puc caminar força i puc fer vàries funcions vitals pel meu compte. No recordo res del que va succeïr, he perdut 5 dies de la meva memòria, per tant, no sé com va anar tot plegat. Us diré que tinc una lesió medul.lar incomplerta, però lleu, que m’afecta a la sensibilitat a les mans bàsicament (per això em costa escriure). M’he quedat sense musculatura als braços i cames (hauré perdut més de 20 quilos), però poc a poc ho aniré recuperant. M’han operat les cervicals, amb la reconstrucció de dues vèrtebres, però al llarg de la columna hi ha un grapat que han quedat malmeses, així com alguna que altra costella. Els metges creuen que no cal intervenir en elles, sino deixar-les fer. Duc una faja lumbar i un corsé de guix que em va de mig pit i espatlla fins dalt del cap, per immobilitzar-me el coll. Tot una mica heavy. Però com sóc tosut com una mula, en un mes he assolit els objectius inicialment pensats per a tres com a mínim i així seguiré, doncs penso estar alliberat del torment del corsé abans de finals d’any.

Això és el que hi ha. Tinc vàries galeries per pujar, ja que abans de la caiguda vaig gaudir de la muntanya al màxim, fent unes quantes ascensions. Si voleu veure les fotos, us deixo aquest link: https://picasaweb.google.com/102241007138149066827/ArcalisCataperdisAngonella#

Hi ha el primer dels àlbums pendents, que ja arribaran tard o d’hora. Més enllà, és tot una incògnita, com és obvi.

No us vull molestar més, de nou gràcies pels vostres ànims, sou molt amables amb mi, i gràcies a aquells que han gastat un bocí, o molts, fent un grapat de quilòmetres, del seu temps per venir-me a veure a l’hospital, la llista és molt llarga i no voldria deixar-me a ningú. Per cert, el dia de l´accident, 20 d´agost, era la diada de Sant Bernat, patró dels muntanyencs i gent de muntanya. Coses de la vida, oi? Salut i muntanyes!!!

expandir todo contraer todo 17 Respuestas Última respuesta Monday 24 october 2011 - 13:54

Sunday 25 september 2011 - 15:32
Quin ritme de recuperació portes!!! Això demostra que segueixes sent una bèstia!!! Me n´alegro molt que estiguis millor i que et donguin "permisos de llibertat" de l´Hospital, és bona (molt bona) senyal.

Molts petons!
PD: Petons també per als teus pares! 
Núria

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 25 september 2011 - 18:21
Amunt!!!
Endevant amb la recuperació i ja veuras com de mica en mica vas assolint les fites de la recuperació!!
Una forta abraçada i una bona i rapida recuperació!!

Sunday 25 september 2011 - 19:48
Contentíssim i emocionat de llegir-te de nou.

Moltíssims ànims una vegada més !!!!

Sunday 25 september 2011 - 20:20

Hola Amunt: No ens coneixem personalment peró et torno a desitjar que et recuperis molt aviat i bé. Lo important ara es que sigui una bona recuperació, els temps es el de menys. Paciencia i endevant, que veig que força i anims no t´en falten.

Salut  

Sunday 25 september 2011 - 21:31
 Me alegro  que todo vaya hacia adelante y te encuentres muchísimo mejor...¡¡¡¡¡¡Y de oir, de nuevo por aqui, tu voz!!!!!!!!
Sunday 25 september 2011 - 21:33
Molta sabiduria tens pe poguer porta tot aixó d´aquesta manera.Una salutaçió y la moral quem no falti.Amunt els cors.
Sunday 25 september 2011 - 21:44
ei, xavi me n´alegro molt que ja puguis sortir del hospital i veure´t tant animat :)
Sunday 25 september 2011 - 21:51
holaaa

vinga nano, AMUNT!!!!

aixo ja ho tens home, d´aqui a res estarem davant una cerveseta xerrant despres de pujar qualsevol muntanya

v´sss

Sunday 25 september 2011 - 22:12
Hola Xavier me n´alegro molt de que de mica en mica vagis treinent el cap i per tornarte a "escoltar" 

Moltes felicitats per saber portar tot aixo amb aquesta fortaleça i molts anims per que segueixis tota la recuperacio d´igual manera.

Una abraçada de part meva i de la meva familia 

salu2

Sunday 25 september 2011 - 23:10

Monday 26 september 2011 - 09:33
Mucha fuerza y muchos ánimos, que pronto estarás dando guerra!
Amuuuuuuuuuuunt!

Monday 26 september 2011 - 13:15
Ens veurem ben aviat!!! 

Monday 26 september 2011 - 19:11

Sigue así Amunt!!

Fisicamente tardarás un poco en recuperar pero ya vemos que de coco vas fenomenal!! 

Nos volveremos a ver por esos montes de Dios...

Monday 26 september 2011 - 19:32
Hola Xavier:

Me alegro de que estés con tantos ánimos y energías y vayas rompiendo moldes en cuanto a tiempos de recuperación se refiere. Está claro que eres todo un ejemplo de valentía, fuerza de voluntad y resistencia, sin duda una gran lección para muchos de la cual espero que aprendamos. Tu esfuerzo por comunicarte con nosotros a pesar de tus dolencias e incapacidades no tiene precio. A ver si pronto podemos volver a compartir alguna excursión, pero nada de rocas o barrancos: una de esas que tu tan bien conoces que son llanas, tranquilas y de paisaje agradecido a la vista.

Parafraseándote, "salud y montañas".

Sunday 2 october 2011 - 12:03

Jo tío, no te conozco en persona pero había leído lo que te había pasado.

Eres una máquina. No me hace falta darte más ánimos de los que ya tienes.

¡Felicidades por tu recuperación!.

Antonio.

Monday 10 october 2011 - 20:31
Xavi, ens alegrem moltíssim de que la teva recuperació vagi tant bé. Esperem que el més aviat possible tornis a "l´anormal normalitat" dels que ens agrada tant la muntanya. Records dels companys de baixada de La Munia d´aquest agost.
Monday 24 october 2011 - 13:54

Company.. endevant... sempre endevant.. !!!!  M´alegra molt el poder llegir-te i notar la teva força i ánims...

Sin prisa.. pero sin pausa...  escolta al teu cos més que al teu cor... i segur que abans de lo que pensem ja tornarem a veure´t per les muntanyes de nou...

SALUT I MUNTANYES.. !!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies