Montaña General
Hola companys que en penseu d´aquesta noticia?
18 Respuestas
Última respuesta Wednesday 26 october 2011 - 19:33
Que lo hagan si se atreven...
Que harán? poner una valla kilométrica alrededor de todo el macizo tipo muro de Berlín? poner un tio en el mirador de Gresolet que te hará un examen para evaluar tus capacidades? multar a todo aquel no haya pagado la correspondiente "tasa de acceso al Pedraforca"? (esto último no me extrañaría, con tal de recaudar más money, a saber si lo hacen por eso...)
NADIE puede prohibir el acceso a la montaña, y si alguien lo hace me da igual, me "colaré" clandestinamente en ella y me convertiré en un montañero-delincuente.
En fin, sobran los comentarios a esa noticia, espero que ese alcalde no vuelva a repetir cargo.
En espeleologia, en moltes cavitats, el requisit per poder entrar es tenir el carnet de la Federació de Espeleologia (pagar-lo vaja). A la notícia podem llegir:
Cap problema, si Saldes proposa regular aquesta historia, pujem des de Gosol o per la diagonal que puja al Pollegó Inferior, i que els bombin als controladors de la via normal
Estic d´acord amb en Ricard.Potser l´accès als carregs públics dels politics (alcaldes,etc..)seria més important, el nivell es molt baix.
En els avencs i coves es molt dificil de restringirs l´accès,(donar igual tenir llicencia o no) a no ser que siguen finques privades o zones perilloses com son o varen ser alguns avencs del garraf.
Estic d´acord que aixó será dificil que ho fagin, peró "cuando el río suena" i amb la falta de calés de quasi tots els ajuntaments...
Salut

madstage 2012, saliendo del refugio estasen intentando subir por la canal del verdet, algunos socios del CE MADTEAM saltando el muro puesto por el ayuntamiento de Saldes...
holaaa
absolutament d´acord amb tothom, aixo es una bestiesa o un globus sonda buscant treure profit del turisme, ara, veient com esta la tartera, potser si que hauriem de pensar en regular l´acces, (a la tartera), en els ultims anys s´ha malmes fins a nivells en que ja no la reconeixes, i estic parlant de nomes fa uns 8-10 anys enrrera
v´sss
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.