La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña con niños > Sortir amb nens a la muntanya

Montaña con niños

volver al indice del foro.

Friday 11 april 2014 - 17:06:11

Sortir amb nens a la muntanya

Bona tarda,

Vaig seguint els vostres comentaris sobre sortides amb nens. 
El tema m'interessa tot i que els nens (el meus) ja han crescut força; tinc dues filles a l'entorn de la vintena i el petit en plena adolescència.
El cas és que mai vam deixar-los a càrrec d'avis mentre anàvem a fer muntanya, sempre els vam dur amb nosaltres bo i adaptant els recorreguts i les activitats a les seves possibilitats i ara en rebem la recompensa, ara són ells els que tiren de nosaltres. 

Tot i que, veig, no us falten idees us en passo algunes de les nostres:
- sempre que ha estat possible hem compartit la preparació de les sortides amb ells. Implicar-los en tot el procés és la millor garantia que ho visquin com a projectes propis i no se sentin obligats. El benjamí de casa va proposar la seva primera ruta (Queralbs-Coma de Vaca- Núria) amb cinc anys: i la va fer. Amb prou feines llegia però ja es veia capaç de consultar ressenyes i interpretar mapes.

- Aprendre a donar mitja volta és part de l'aprenentatge. Vam fer el Montardo al sisè intent. La seguretat és prioritària.

- Si tot funciona, el cotxe s'us quedarà petit. A nosaltres ens ha calgut canviar-lo per una furgo doncs sovint els fills porten els seus amics amb nosaltres.

- Hi ha un grapat de llibres amb propostes interessants per a sortides familiars, la que ha tingut més èxit a casa, les 50 excursiones para niños montañeros (Ed. Sua). Dos estius seguits vam dedicar les vacances a fer les excursions de la guia, una a una des de Navarra fins al Cap de Creus.

- Hi ha un grapat de webs amb propostes per a nens amb marxa. Moltes d'elles estan mantingudes per les pròpies famílies que les han protagonitzat. Us en passo unes quantes:
                      demasortim.com/
                      www.nohihaquienspari.com
                       http://muntanya-amb-nens.blogspot.com.es/
                       http://excursionsadojo.blogspot.com
                       http://sempreamunt.net/showType.action?excursionTypeId=5

Espero que en gaudiu, tant com hem gaudit nosaltres....i us deixo que toca fer la motxilla per la propera aventura.
Bon camí!!

  

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Friday 23 may 2014 - 19:57

 
Friday 23 may 2014 - 19:57
Osti scalvet! justament m'estava conectant al foro per consultar propostes de sortides amb nens i em trobo aquest missatge teu. Perfecte!!! Moltes gràcies!
   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies