Busco gente, Encuentros, Quedadas
Hola! Ara que arriba el bon temps estic interessada en fer sobretot crestes, vies llargues, alpinisme, pujar cims, encara estan per concretar, si algu esta interessat, proposem sortides. M´haig de mirar el llibre de paco crestas amb mapa i concreto més la sortida pero prefereixo no ilusionarme sino tinc a ningu per anar!
Salutacions,
Tormenta!!
23 Respuestas
Última respuesta Wednesday 31 august 2011 - 12:43
Cuenta conmigo para cualquier cresta o actividad alpina, siempre y cuando sea en lunes y/o martes. Un saludo. rafael_porras@hotmail.es
Hola Pistatxet!!
Moltes gràcies per la informació ho tinc en compte. M´es indiferent! Per mi tothom es company!!
Salutacions,
HOLA A TOTS!!
QUE US SEMBLA SI CONCRETEM I FEM UNA SORTIDA PEL PR`XIM CAP DE SETMANA?? PER MI ENCANTADA, SI EM PREGUNTEU EL QUE TINC MÉS GANES ES: CRESTA, O CIM! QUE DIEU??
SALUTACIONS.
Hola Tormenta, soc el Pep,
Ja he tornat de la Val d´Aran, fa molt mal temps i no es pot fer res. El cap de setmana que ve no puc venir, però si feu alguna altra activitat d´aquí a 15 dies segurament si que podria venir. M´aniré conectant per veure que feu.
Salutacions Pep.
Hola,
Te va be entre setmana? tinc festa la setmana del 13...
Esteu parlant d´avui dimarts 7? Ja faig tard. O de dimarts 14?
Si algú vol quedar per escalar entre setmana alguna tarda, ens posem en contacte
Estamos planeando ir a escalar este 11,12 y 13 als Ports de Beseit. Si estás interesada te doy mi correo
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.