Tecnica y Material
Hola!
Arran de la conversa sobre raquetes de neu, a mi m´agradria preguntar l´opinió -si es que algu en té- sobre aquest tipus d´esquí (si els moderadors creuen oportú traspasar el tema al de esquí ho trobaré bé,però com que tambe té a veure amb material de muntanya ho he posat aquí...).
Diria que pel Pirineu no se´n veuen gaire, però he llegit que als Alps si que s´utilitzen justament pel ke el nom indica: per fer aproximación. Millor que els esquís de muntanya segur ke no són, però més avantatges que unes raquetes si que deuran tenir... Tenint en comte que lo d´esquiar no se´m dona massa bé, pk els esquis sempre em marxen cap on jo no vull...podria resultar fer esquí de muntanya amb uns trastos d´aquests (al ser més curts, guanyaria control sobre ells, tot i ke a les baixades les passaria mes canutes)?? Merci.
Hola!
A raiz de la conversación acerca de las raquetas, me gustaría preguntaros la opinión-si es que alguien la tiene- sobre este tipo de esqui.
Diria que en los Pirineos no se ven demasiado, pero he leido que en Alpes se utilizan justamente para lo ke el nombre indica: hacer aproximaciones. Mejor que unos esquís de montaña seguro que no son, pero más ventajas que unas raquetas seguro que tienen...teniendo en cuenta que lo de esquiar no se me da demasiado bien, ya que los esquis siempre se van por donde yo no quiero...podria resultar hacer esquí de montaña con estos trastos (al ser más cortos, ganaria control sobre ellos, aunque en las bajadas las pasaria canutas)???Gracias.
2 Respuestas
Última respuesta Friday 16 february 2007 - 16:35
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.