Tecnica y Material
Hem decideixo a comprar 6 mapes de Editorial Alpina en format digital.
Hem redirigeix a Pirineos3000 on efectuo la compra. Avui 9 dies després rebo l´avís de correu i els vaig ha recollir. Van en un sobre amb les dades escrites amb bolígraf i alguna lleu errada en la direcció. L´obro i es un CD estampat en ligthscribe on posa Mapes digitals. Te una lleugera rallada que no impedeix el correcte funcionament. Els 6 mapes que he comprat van tots en aquest CD, tot i que no m´han fet cap rebaixa per aquest fet. Per l´import de la compra, si que m´estalvio les despeses d´enviament. El primer que m´ha passat pel cap ha estat "una mica cutre tot plegat". Hem direu que el que compro son els mapes i no el suport... i llavors penso... Perquè no puc pagar i descarregar els mapes directament ? Faria 9 dies que ja gaudiria d´ells i potser a millor preu... Soc massa primmirat ?
(Post Editado: 6-3-08 12:05:09)
17 Respuestas
Última respuesta Wednesday 19 march 2008 - 23:26
![]()
![]()
Vaja relliscada..................Webmàster, a modificar el títol del post per segona vegada en una setmana!!.![]()
La gent de l´Alpina us llegeix. De fet, de vegades escriuen per aquí i estan registrats.
Jo de fet només soc un col.laborador de l´Alpina que ha fet el treball de camp del mapa Aneto, Montserrat, Posets i ara (surt a Setmana Santa) Turbón. De totes maneres, els comentaré això de poder descarregar la cartografia digital via web.
Madveras, et passo per privat l´adreça del contacte.
salut!
A DavidP y todos los usuarios de MadTeam.
Somos David y Marc, Pirineos3000.com.
Queriamos responder este POST por alusiones a nuestra web y nuestra libreria.
Nos resulta extraño ver como un usuario se queja de un servicio que el mismo ha contratado y ha dado su conformidad. El usuario contrato un "envio por correo" y eso fue lo que se ofreció. Donde está el problema? En los 9 días?
DavidP realizó un pedido el dia 27/2/2008 de unos mapas en formato digital. El sobre con el CD salió de correos con identificador: CD00476646168
el día siguiente, el dia 28/02/2008.
Como podeis ver en la web de correos:
http://www.correos.es
introduciendo el identificador mencionado, este fue el proceso que llevó el sobre:
28/02/2008 Admitido.
03/03/2008 En tránsito.
04/03/2008 En proceso de entrega.
06/03/2008 Entregado.
Como cabe suponer, en el momento que el sobre es entregado a Correos ya no podenos tener control él.
DavidP estas en lo cierto, tu pagas SOLO por los ficheros, no por el soporte. El CD, el soporte digital, lo ponemos nosotros y el usuario no ha de pagarlo.
Logicamente, si nos piden 6 mapas, no enviamos 6 CD´s, sino uno con los 6 dentro. Enviar 6 CD´s supondria un poste mayor para el usuario, para ti, y supondría una mala gestión medioambiental.
En cuanto a lo del Cd en LightScribe: creemos que una buena solución para enviar los CD´s. Si los llevaramos a estampar el coste para el usuario, para ti, seria mayor.
Y en la descarga online estamos trabajando, pero aun no ofrecemos este servicio.
Si tenias alguna queja, como algunos han hecho, bastaba un simple correo, no era necesario este POST, pero ya que lo has puesto, aprovechamos para invitar a quien quiera a probar nuestra libreria:
http://libreria.pirineos3000.com
comprar algo y probar nuestro servicio.
Además, vamos a ofrecer un 5% de descuento con este código: P3000200803
Comentarte que nuestra libreria es la UNICA manera que tenemos de mantener nuestra página, en la cual trabajamos desde 1.995 sin animo de lucro para gente que le gusta la montaña y naturaleza en general.
Es facil criticar, lo dificil es llegar a casa despues de tu jornada laboral, estar con la familia y empazar a trabajar cada noche unas horas. Todo esto sin animo lucro, como nuestros colaboradores.
David y Marc, Grupo Pirineos3000.
Número del pedido:580
-----Detalle del pedido------
1x(Muntanyes de Prades. Mapa digital)x8,50 = 8,50 Euros
1x(Montsec de l%2%Estall. Mapa Digital)x8,50 = 8,50 Euros
1x(Poblet. Mapa Digital)x9,00 = 9,00 Euros
1x(Serra del Montsant. Mapa Digital)x8,50 = 8,50 Euros
1x(Siurana. Mapa digital)x9,00 = 9,00 Euros
1x(Els Ports. Mapa Digital)x15,00 = 15,00 Euros
Gastos de envío = 0,00 Euros
Total = 58,50 Euros
Se perfectament el que costa mantenir una pàgina d´aquest tipus, com ja t´ha comentat el Madveras.Jo mateix i he perdut moltes hores.M´agradaria que entenguessis que el meu post no es per "desprestigiar"ningú, m´estimaria mes que servis per fer les coses amb una mica mes de rigor.
Mala entrada Pirineos3000
Això d´entrar a casa d´un altre marcant el terreny, encara que sigui per al·lusions, no sembla la millor manera de fer amics ...o clients.
Això de descarregar en correus la ineficàcia del servei de distribució que oferiu, no sembla la millor manera de fer amics ...o clients.
Això de renyar als clients dient-los que "no se n´enteren" de que han comprat un mal servei, no sembla la millor manera de fer amics ...o clients.
Això d´oferir un descompte del 5% semblaria una bona manera de fer amics ...i clients, però fer-ho a casa d´un altre, sense pactar-ne els termes i sense demanar permís, com a mínim, és una gran falta de tacte.
Vejam si a la pròxima ens hi pensem més ![]()
Res, res, Pirineos3000, cap problema. Simplement que "passava per aquí" i em va semblar que per ben poca cosa ho recriminavau gairebé tot a qui manifestava no estar massa entussiasmat amb el servei que havia obtingut de vosaltres, no reconeixieu com a vostres cap de les deficiències i acabavau excussant-vos d´alguna manera tot dient que no sou professionals. Ho vaig trobar fort i vaig opinar. Igual que un altre debia trobar fort el que jo deia i va opinar en contra.
Ah, per cert, jo des de la feina (professional, això sí), també he d´enviar documents electrònics i en suport físic. Si considerés normal que els enviats en suport físic tardessin nou dies a arribar, els clients ja faria temps que m´haurien fet creu i ratlla. Fins i tot si considerés normal que tardessin setanta-dues hores.
Vagi bé ![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.