La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >Mapes digitals Editorial Alpina - Pirineos3000

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Thursday 6 march 2008 - 11:42:10

Mapes digitals Editorial Alpina - Pirineos3000

Hem decideixo a comprar 6 mapes de Editorial Alpina en format digital. Hem redirigeix a Pirineos3000 on efectuo la compra. Avui 9 dies després rebo l´avís de correu i els vaig ha recollir. Van en un sobre amb les dades escrites amb bolígraf i alguna lleu errada en la direcció. L´obro i es un CD estampat en ligthscribe on posa Mapes digitals. Te una lleugera rallada que no impedeix el correcte funcionament. Els 6 mapes que he comprat van tots en aquest CD, tot i que no m´han fet cap rebaixa per aquest fet. Per l´import de la compra, si que m´estalvio les despeses d´enviament. El primer que m´ha passat pel cap ha estat "una mica cutre tot plegat". Hem direu que el que compro son els mapes i no el suport... i llavors penso... Perquè no puc pagar i descarregar els mapes directament ? Faria 9 dies que ja gaudiria d´ells i potser a millor preu... Soc massa primmirat ?

(Post Editado: 6-3-08 12:05:09)

expandir todo contraer todo 17 Respuestas Última respuesta Wednesday 19 march 2008 - 23:26

Thursday 6 march 2008 - 11:49
Que sent en format digital, la opcio de pagament per descarrega seria potser la millor opció.... y la més comoda per ambdues parts, per un suport digtial, enviar-ho com t´ho t´han enviat crec que es un sistema ja bastant obsolet... un altre cosa seria que demanesis el mapa en paper
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 6 march 2008 - 13:01
Home... una miqueta cutre si que ho trobo.

Primerament, ja la inscripció al CD, "Mapes Digitals"... jo em pregunto: Mapes Digitals de què??? Noruega??? Chiquitistan???Bellpuig???

Una mica més acurada la presentació no estaria gens malament.

I també el que comenteu, la opció de pagar i poder descarregar-lo directament de la web estaria molt i molt bé! Al menys t´estalviaries el problema de les edicions que aquests dies comentava en Pemomo i en Montgros!

Montgròs, estaria bé que els hi comentessis el cas als teus "cappos"

Salut gent!

Thursday 6 march 2008 - 13:05
.....i de passada.. si vólen fer-ho a través de Madteam... jejejej... que fa temps me van trucar de l´editorial per col·laborar, pero vaig perdre el email i el nom del contacte ... y contactant a través del email genèric que surt a la web de l´Alpina, no m´ha contestat ningú....

(Post Editado: 6-3-08 13:12:45)

Thursday 6 march 2008 - 13:13
Ara m´adono que he possat malament la Editorial... els mapes son de Editorial Piolet. 
Thursday 6 march 2008 - 13:17
..... JAJAJAJAJAJAJA 

meeeeeeeeeeeeeeeeeeec

Thursday 6 march 2008 - 13:21
Alaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! i nosaltres aquí "rajant" de Alpina!  

Buenu... de totes maneres, Montgròs, pren nota de la possibilitat de baixar-los de la web!

Thursday 6 march 2008 - 13:28

Vaja relliscada..................Webmàster, a modificar el títol del post per segona vegada en una setmana!!.

La gent de l´Alpina us llegeix. De fet, de vegades escriuen per aquí i estan registrats.

Jo de fet només soc un col.laborador de l´Alpina que ha fet el treball de camp del mapa Aneto, Montserrat, Posets i ara (surt a Setmana Santa) Turbón. De totes maneres, els comentaré això de poder descarregar la cartografia digital via web.

Madveras, et passo per privat l´adreça del contacte.

salut!

Thursday 6 march 2008 - 13:34
Ooooook merci

ale.... vaig a editar els titols dels posts... jajajaja

el meu email: webmaster@madteam.net

Tuesday 18 march 2008 - 14:29

A DavidP y todos los usuarios de MadTeam.
Somos David y Marc, Pirineos3000.com.
Queriamos responder este POST por alusiones a nuestra web y nuestra libreria.

Nos resulta extraño ver como un usuario se queja de un servicio que el mismo ha contratado y ha dado su conformidad. El usuario contrato un "envio por correo" y eso fue lo que se ofreció. Donde está el problema? En los 9 días?
DavidP realizó un pedido el dia 27/2/2008 de unos mapas en formato digital. El sobre con el CD salió de correos con identificador: CD00476646168
el día siguiente, el dia 28/02/2008.
Como podeis ver en la web de correos:
http://www.correos.es
introduciendo el identificador mencionado, este fue el proceso que llevó el sobre:
28/02/2008   Admitido.
03/03/2008  En tránsito.
04/03/2008  En proceso de entrega.
06/03/2008  Entregado.

Como cabe suponer, en el momento que el sobre es entregado a Correos ya no podenos tener control él.

DavidP estas en lo cierto, tu pagas SOLO por los ficheros, no por el soporte. El CD, el soporte digital, lo ponemos nosotros y el usuario no ha de pagarlo.
Logicamente, si nos piden 6 mapas, no enviamos 6 CD´s, sino uno con los 6 dentro. Enviar 6 CD´s supondria un poste mayor para el usuario, para ti, y supondría una mala gestión medioambiental.
En cuanto a lo del Cd en LightScribe: creemos que una buena solución para enviar los CD´s. Si los llevaramos a estampar el coste para el usuario, para ti, seria mayor.
Y en la descarga online estamos trabajando, pero aun no ofrecemos este servicio.

Si tenias alguna queja, como algunos han hecho, bastaba un simple correo, no era necesario este POST, pero ya que lo has puesto, aprovechamos para invitar a quien quiera a probar nuestra libreria:
http://libreria.pirineos3000.com
comprar algo y probar nuestro servicio.
Además, vamos a ofrecer un 5% de descuento con este código: P3000200803

Comentarte que nuestra libreria es la UNICA manera que tenemos de mantener nuestra página, en la cual trabajamos desde 1.995 sin animo de lucro para gente que le gusta la montaña y naturaleza en general.

Es facil criticar, lo dificil es llegar a casa despues de tu jornada laboral, estar con la familia y empazar a trabajar cada noche unas horas. Todo esto sin animo lucro, como nuestros colaboradores.

David y Marc, Grupo Pirineos3000.

Tuesday 18 march 2008 - 15:32
Huolas, bienvenidos por aqui 

Por lo que he hablado con lo P supongo que imaginava que el envio era de la editorial, ... con lo que esperaria otra cosa, formato, etc...

Sabiendo que sois vosotros los que os pegais el curro, es otro tema ... jejeje que DavidP tb me hecha una mano con la web y ya sabe el curro que es, y encima hacerlo por amor al arte...

Por ciert... aun tenemos pendiente un temilla jejeje

Madveras

Tuesday 18 march 2008 - 16:35
En primer lloc vaig exposar uns fets i tu mateix els ratifiques. En segon lloc vaig donar la meva opinió i soc ben lliure de fer-ho on vulgui i com vulgui... et sona el terme democràcia ? En tercer lloc si llegeixes el meu correu, demano la opinió d´altres usuaris al respecte per si soc massa primmirat al respecte. Tant si en compro un com deu, no veig que s´efectuï cap descompte per enlloc, per contra vosaltres si que teniu un estalvi. Si tant et preocupa el mediambient ja esteu trigant amb el servei de descarrega online. Quan val un mapa de la editorial Alpina ? Has vist el suport en que venen ? Jo he rebut un CD que podia haver estampat jo mateix i a sobre no tinc ni una factura per demostrar que he comprat legalment els mapes.
Número del pedido:580
-----Detalle del pedido------
1x(Muntanyes de Prades. Mapa digital)x8,50 = 8,50 Euros
1x(Montsec de l%2%Estall. Mapa Digital)x8,50 = 8,50 Euros
1x(Poblet. Mapa Digital)x9,00 = 9,00 Euros
1x(Serra del Montsant. Mapa Digital)x8,50 = 8,50 Euros
1x(Siurana. Mapa digital)x9,00 = 9,00 Euros
1x(Els Ports. Mapa Digital)x15,00 = 15,00 Euros
Gastos de envío = 0,00 Euros
Total = 58,50 Euros
Se perfectament el que costa mantenir una pàgina d´aquest tipus, com ja t´ha comentat el Madveras. 
Jo mateix i he perdut moltes hores.M´agradaria que entenguessis que el meu post no es per "desprestigiar" 
ningú, m´estimaria mes que servis per fer les coses amb una mica mes de rigor.

(Post Editado: 18-3-08 16:46:23)

Tuesday 18 march 2008 - 17:27

Mala entrada Pirineos3000

Això d´entrar a casa d´un altre marcant el terreny, encara que sigui per al·lusions, no sembla la millor manera de fer amics ...o clients.

Això de descarregar en correus la ineficàcia del servei de distribució que oferiu, no sembla la millor manera de fer amics ...o clients.

Això de renyar als clients dient-los que "no se n´enteren" de que han comprat un mal servei, no sembla la millor manera de fer amics ...o clients.

Això d´oferir un descompte del 5% semblaria una bona manera de fer amics  ...i clients, però fer-ho a casa d´un altre, sense pactar-ne els termes i sense demanar permís, com a mínim, és una gran falta de tacte.

Vejam si a la pròxima ens hi pensem més

Tuesday 18 march 2008 - 18:49
Vaya,,, que corporativismo veo aqui,,,

Se ofrece un producto a un precio razonable,,, sin animo de lucro,,, en su tiempo libre robado al descanso,,,
,,,Y estos protestando porque ese producto es cutre y por falta de rigor en el servicio,,, i si te hablan clarito salen los amigos a defenderte y a criticar a los de los mapas,,,

A lo mejor lo de falta de rigor podria aplicarse en la forma de funcionar esta web,,, y no en la de pirineos3000.com
Y lo de la democracia tambien,,,

Tuesday 18 march 2008 - 20:28
Hola David P, Madveras, Narhinan,

Us contestaré més o menys el últims per al·lusions al nostre comentari,

Madveras:

Quan vulguis quedem, a veure si busquem una data i xerrem una estona.

En quan a lo que "si som nosaltres el qui fem la feina", hem sembla que la fem igual de ben feta que molta gent, ja siguin editorials o llibreries del sector. Al igual que el vostre treball a la web o el nostre. Que es molt de respectar.

David P:

Creiem que el més habitual si tu creus que has tingut un problema amb el servei, que ens ho diguis. Tens un mail en el que podies fer les teves observacions i esta indicat al final del correu, de totes formes tal com tu dius, tens llibertat d’expressió(o dic per lo del rigor), i pots fer-ho on vulguis. Encara que sent col·laborador tal com ha comentat MadVeras i tu mateix, de madteam, no sembla gaire ètic el parlar malament d’un altre Web. I encara més, sense haver intentat fer-ho abans directament amb nosaltres. A nosaltres com a mínim no s’ens passaria per el cap fer-ho.

En quant al suport digital de l’altre editorial, estem amb tu, es un suport molt diferent, però no es el que es va buscar amb editorial piolet, sinó fer-los tal com es demanessin, com hi ha gent que paga amb tarja, i gent que paga contrareembors, i encara no tenim la descarrega digital(ho sentim molt, ens queda poc més d´una setmana per tenir-ho), ho hem fet així. També cal comentar que amb el sistema de l’altre editorial, els seus mapes es venen d’un en un a les botigues, així que no existeix potser la possibilitat de poder agrupar-los tots, si a priori, no saps quins son els que la gent voldrà(Com va ser el teu cas). A part, d’aquesta manera i fen la venda a través d’Internet, es pot tindré un xic més de control del que succeeix amb aquests fitxers i no que apareguin ràpidament per altres xarxes les quals estan fer bastant mal al sector.

Lo del descompte per cada producte digital que vas demanar, la veritat, no ho entenem, si compres 10 articles a qualsevol altre botiga, o fan en 10 sobres diferents o t´agrupen?. Si vas a comprar a qualsevol super, el hi demanes una bossa per cada article?. El suport de CD es el mateix per el digital, que el sobre per l’enviament o la bossa per el super. Es una manera de que tu emportis a casa.

La resta d´observacions en quant l´estampat, el sobre, i la forma d’escriure les adreces. Moltes gràcies per avisar-nos. Ets el primer que ens ho dius, però ens sembla correcte i treballarem per millorar-ho, lamentablement no disposem del pressupost d’altres llibreries del sector, i aquí encara no hem pogut fer tanta inversió, però en quan puguem ho solucionarem. Per la contra, al no tenir aquests costos, també oferim les despeses d’enviament molt més econòmiques que no pas la competència. Suposo que ets usuari del sector i saps que la resta o fan a un preu ben diferent, i bastant superior.

En quant a lo de la factura, necessitem el teu nif o cif, per poder fer-la, si la vols ens pots escriure a l’adreça que t’indiquem en el mail i te la farem arribar. De totes formes, ara inclourem aquest literal per les futures vendes. La gent ja ho feia ara sense problemes, però passarem a especificar-ho explícitament.

(continua al següent post)

(Post Editado: 18-3-08 20:33:12)

Tuesday 18 march 2008 - 20:29
Narhinan:

La veritat es que no acabem d’entendre el teu post, nosaltres no hem entrat marcant terreny, sinó que hem entrat a explicar, fil per randa tal com ha funcionat l’enviament d’en David P.

- En ningun moment se li va oferir que els cd’s serien per separat, ni el sobre tindria guarniments, ni les adreces serien escrites amb una impressora especial, ni res quelcom especial. Creiem que si es va oferir, un molt bon preu d’enviament i 6 mapes digitals, que es precisament el que ha rebut.

De totes formes, per això tornem a redactar aquest post per intentar ser el més cordials possibles e intentar no crear cap malentès.

- No descarreguem les culpes a Correus, ells ens diuen que el 95% dels paquets arriben entre les 24 i les 96 hores següents(Això son 4 dies laborables). Si contem que surt el dia

28/02 Dijous
29/02 Divendres
01/03 Dissabte(no es laborable)
02/03 Diumenge(no es laborable)
03/03 Dilluns(Laborable)
04/03 Dimarts(Laborable) esta en procés de lliurament. Vol dir que ja esta a l’oficina i ja tindria que tenir en David, l’avís del paquet.

Ha trigat 4 dies, just(lamentablement el màxim) que diu que succeeix amb un 95% de les seus lliuraments.

De totes formes, ell el retira el dia 6. Dos dies més tard.

De totes formes, val a dir, que a la majoria de capitals o ciutats grans, el servei que dona correus es molt bo i entre les 24 i 48 hores següents, s’efectua el lliurament.

- Nosaltres NO hem dit en cap moment "no se n´enteren".  Sembla un comentari molt “inciendari” per la teva part. Nosaltres només hem expressat el que ha contractat pq quedes clar per la nostra part. I ni pensem per un moment, que sigui això el que creiem dels nostres clients. Creiem que potser va pensar que la metodologia d’enviament es igual que l’altre editorial amb els seus mapes, i no segueix el mateix procés. Parlarem amb l´editorial i els hi direm per advertir-ho a la seva plana. Els planells s’agrupen i no van per separat. I així no hi hagi confusions.

- Nosaltres hem posat lo del descompte per si algú te ganes de provar-ho i veient que els que es deia anava directament relacionat amb nosaltres. Si MadVeras, veus que no t’agrada, elimina’l o treu el codi tu mateix, ja que ara nosaltres no se si podem fer-ho.

Esperem que amb aquest post quedi tot aclarit, i estarem pendents per si voleu fer qualsevol altre observació o si ho voleu fer al nostre correu, per nosaltres cap problema.

Intentarem solucionar totes les vostres reclamacions el més aviat possible, i crec, que es de rebut, animar a la gent a que faci servir la llibreria i pugui jutjar per ella mateixa, i no per veu d’uns altres. Tal com hem dit, hem ofert el servei tal com estava pactat, tal com s’indica i estan fent la resta d’empreses del sector.

Salutacions,
David i Marc
Pirineos3000.com

(Post Editado: 18-3-08 20:36:04)

Tuesday 18 march 2008 - 21:34
No tinc ni la mes remota idea de la facturació de Pirineos3000, del aním de lucre o no i fins avui tampoc del funcionament de la llibreria. Jo se que volia comprar uns mapes digitals i s´hem va redirigir a aquesta página. Vaig anar a recollir el sobre el mateix dia que correus hem va portar l´avís. Al obrir-lo vaig notar una serie de fets que hem van cridar l´atenció. Ho vaig comentar en aquest fòrum com faig molts altres cops. De debó que no pretenia desprestigiar ningú sino saber que opinaven altres companys... Si, us podia haver escrit, però no tenia cap intenció de dir-vos com heu de fer la vostra feina. Diuen que la millor manera de lluitar contra la pirateria es oferir un valor afegit al producte... Els CD de la alpina els tinc en una estanteria ben identificats... Bé esperem que tota aquesta conversa serveixi per anar a millor... 
Wednesday 19 march 2008 - 23:26

Res, res, Pirineos3000, cap problema. Simplement que "passava per aquí" i em va semblar que per ben poca cosa ho recriminavau gairebé tot a qui manifestava no estar massa entussiasmat amb el servei que havia obtingut de vosaltres, no reconeixieu com a vostres cap de les deficiències i acabavau excussant-vos d´alguna manera tot dient que no sou professionals. Ho vaig trobar fort i vaig opinar. Igual que un altre debia trobar fort el que jo deia i va opinar en contra.

Ah, per cert, jo des de la feina (professional, això sí), també he d´enviar documents electrònics i en suport físic. Si considerés normal que els enviats en suport físic tardessin nou dies a arribar, els clients ja faria temps que m´haurien fet creu i ratlla. Fins i tot si considerés normal que tardessin setanta-dues hores.

Vagi bé

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies