Tecnica y Material
Hola companys,
No se si a algú més li passa però quan es tracta de dormir dins d´un sac em costa molt passar una bona nit. Ara tinc un sac de momia i em sento "atrapat" i em costa molt girarme...total, que quan em llevo no he dormit més de 2 hores i m´agòbio. L´altre dia un veí de llitera em va dir que perqué no em comprava una cosa que és com un sac però en forma de manta rectangular i un llençol per posar a sota. Vaig entendre que és com un sac normal quan l´obres del tot però sense cremalleres. Algú ha vist alguna cosa semblant, on es pugui dormir encara que estiguis a 5º? Ho voldria per ferlo servir en cas de dormir en refugi, i entenc que per dormir en tenda o bivac casi per força hauré de fer servir el "momia". He mirat la pàgina del decartón i no he trobat res. Se us acut alguna altra sol·lució? Merci, salut i muntanya!!
19 Respuestas
Última respuesta Tuesday 16 march 2010 - 18:10
Suposo que et refereixes als sacs de dormir rectangulars o semi-rectangulars, o als "momia" però més amples del normal, en els que no tens sentiment de claustrofobia -són menys eficients, però si és per dormir en refugi, tenda o vivac estiuenc són suficients-.
Per exemple si tries un "momia" de tall ample i amb cremalleres, pots dormir amb ell tot obert, com si fos una manta -estiu i refugi-, o amb ell tancat quan comença a fer fred, i com és ample, sempre pots acabar dormint dins amb una jaqueta de plomes a la primavera i la tardor.
Sí, és clar ja ho he observat en altres humans aquest patètic comportament... El que vostè acaba patint en una primera fase es una conseqüència inevitable de la Síndrome SHORA que s´anomena CUC, o sigui que es recargola agitat i suant en el sac de dormir i acaba Com Un Cuc; està més que descrit en bibliografia.
Bé, podria fer el següent. Anar a ca l´herbolari i o bé demanar-li què li recomanaria per al seu cas o bé demanar-li directament que li prepari la següent barreja d´herbes remeieres:
10 g de fulles de boldo
5 g de valeriana en arrel
10 g de til·la
10 g de camamilla
No crec que ho trobi en forma de bossetes individuals, però li ho pot demanar,,,
Aleshores abans d´anar a dormir o d´intentar adormir-se millor dit es beu 1 tassa preparada a partir d´1 collarada sopera de l´esmentada barreja. No prengui més 1 tassa ni més d´1 collarada i no s´ho prengui pas cada dia tampoc a casa pq la valeriana és adictiva. Màxim màxim, si està de vacance, prengui-s´ho durant 15 dies, i descansi després almenys 1 setmana abans de reprendre el procés.
A veure si així supera la SHORA i no pateix més el CUC, que deu fer vostè una mica de pena en s´undemà. Ja ens explicarà si hi troba millora. Qui ho vulgui provar ja sap...
Ei Ricard crec que el que fas referencia és el que es coneix com sleepi´n bed, es com una saco pero inclueix l´esterilla i et permet moure´t sense cap problema. Es aixó el que buscaves? Jo, personalment, no el tinc però un amic meu si i m´ha dit que funciona de meravella que pot moure´s per la nit sense cap problema. Et deixe el link al més barat de tot:
a ver, una solucion de lo mas tonto.
yo duermo como una marmota, y no me molesta nada, pero voy con un par de tiquis miquis de estos d etapones y toda la parafernalia. luego roncan como marsopas constipadas,pero eso es otro tema.
solucion facil, barata y comoda. a muchos refugios, llevan directamente una sabana bajera y una sabana de arriba. con las mantas del refugio se hacen la camita como en casa y listos.
las dos sabanas pesan bien poco. solo debes asegurarte que hay mantas y ya ta. llevate tambien la cojinera... no es broma, quedara poco "racing" pero duermes en una cama como dios manda.
y si te llevas las zapatillas de cuadros, pijama franela, la bata boatine y la mesa camilla, ya te cagas... jijiji
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.