Madteam > Fotografía de montaña > TORRE CORDIER I INTENT AL CORDIER

TORRE CORDIER I INTENT AL CORDIER

Autor: RAPAZ 16 January 2011 14 1733    Envia a tus amigos

Ruta amb esquís de muntanya per la Maladeta, a aquest curiòs cim que va ser "descobert" fa uns 8 anys (http://www.torrecordier.lamuntanya.com/es-index.htm). Un intent al cordier, però amb un sol piolo de travessa i amb neu dolenta, poca cosa es pot fer quan la cosa se posa pina... Ens quedem a pocs metres del cim del Cordier, i fem la torre cordier de baixada. Després, 1350 metres cap a abaix, amb una neu dolenta, costra en la major part de la baixada, però amb trossos de neu dura i fins i tot pols, i primavera a les parts baixes. Inversió tèrmica molt marcada.

Pic de la renclusa amb l'esperó Picapiedra. :-)

La renclusa a ultima hora de la tarda.

De matí, pujan cal al glaciar, amb el pic de Paderna al fons

Els dos portillons, lluny.

La renclusa a sota.

Glaciar, i pic de La Maladeta. A la dreta, pic de la Rimaia i cordier.

Pic de Cordier, Espero Cordier i Torre Cordier.

Pujant.

La Maladeta i part superior de la glacera.

Cordier, fins on vam arribar.

La Torre cordier, amb el pas de la risa

Detall del pas de la risa

Fita.

Baixada de supervivència, camera guardada fins la Besurta, on dinem una mica, i cap a LLanos, per les pistes de fons.