Madteam > Fotografía de montaña > Puig Perics

Puig Perics

Autor: Fjavier 13 September 2011 6 944    Envia a tus amigos

Com a petit "homenatge personal" al nostre company Xavier "Amunt!",amb qui hem tingut el plaer de compartir bons moments, penjo només 6 fotos de la nostra pujada als Perics aquest dissabte 10 de Setembre en un dia magnífic, tot seguint fil per randa la seva master-ressenya que trobareu per aquí, sortint de l'estació d'esquí de Formigueres. L'únic detall a comentar és que del Petit al Gran en Xavier parla de 50' i nosaltres vam tardar 30'. Tenint en compte que la resta dels temps els vam "clavar", això ens va sorprendre... tant com que la curiosa creu que descriu i fotografia al Peric Gran ja no hi és.
Al fil d'algun post que he llegit sobre la manca de piades que hi ha darrerament, només comentar que estic d'acord amb el que em va comentar un altre company de Madteam una vegada: si no aporten res de nou i només penjem fotos potser no val la pena penjar-les com a piades. En el benentés que, per exemple, no he penjat res de la nostra pujada aquest Agost al Garmo Negro, Algas, etc, perquè m'he guiat per piades anteriors i la meva no aportaria res de nou, tret de confirmar la validesa d'aquestes. Ho veig més per a un relat, que ja penjaré amb una miqueta més de temps. Com diu en Xavier, salut i muntanyes!

Visió dels objectius d'avui des del Pic de la Serra de Mauri

Els dos Perics amb els estanys Mig i Gros

Ja des de l'estany del Mig

Vista enrera: el pic de la Serra de Mauri (2.428 m.)