Madteam > Fotografía de montaña > Sis tres mils en sis dies

Sis tres mils en sis dies

Autor: Fjavier 29 August 2013 18 735    Envia a tus amigos

Breu resum fotogràfic de dues excursions (Agost 2013) al massís del Mont Perdut i de la Maladeta. També penjaré un relat de com va anar la cosa. Son la Punta de las Olas, Soum de Ramond, Diente de Alba, Sayó, Cordier i Mir.

Dimecres 21/8/13, cinc de la tarda direcció al coll d'Añisclo. Pineta com sempre, preciós.

A mitja pujada un breu descans.

Dijous 22, 9 del matí amb els objectíus d'avui.

El coll d'Añisclo amb el nostre vivac a prop de la congesta de neu a on hi havia tres tendes més.

Les cadenes que es troben al GR entre el coll d'Añisclo i Góriz. No ténen molta història però com tothom que ens vam trobar preguntava per elles...

"Cañón de Añisclo" que encara no coneixíem.

Arribant a la Punta de las Olas (3.002 m.) amb el Pico de Añisclo o Soum de Ramond (3.254 m.) al fons.

M de Mercè, de Madteam i de Mont Perdut des del cim de l'Añisclo.

Vistes des del cim d'Añisclo cap a los Llanos de la Larri amb La Munia a sobre.

Preparats per tornar i "jubilar" la meva estimada Salewa de més de 30 anys... Ens va aguantar justet una pluja moderada.

Canvi d'escenari dos dies després: Maladetes Occidentals abans de que surti el sol.

Salvaguardia i la Mina amb el Pic de Paderna en primer terme, tots tres per sobre de la boira.

Collado de Alba i camí fet per pujar al Diente de Alba.

Glacera de la Maladeta amb tota la vall feta per pujar amb la Renclusa al fons. De tornada vam baixar directe a Llanos desviant-nos a l'esquerra al coll de Paderna (a l'esquerra de la foto).

Llac de Cregüeña. He llegit que és el segon més gran dels Pirineus (natural). Quín deu ser el primer?

Des del cim del Cordier, de 3.254 m com el Soum de Ramond de fa tres dies, veiem l'Aneto al fons amb força penya al cim.

Baixant el coll d'Alba la Mercè sembla que estigui esquiant.

Amb el Salvaguardia davant nostre, tornant cap a la "civilització".