Madteam > Fotografía de montaña > Pic de Cataperdis amb esquis

Pic de Cataperdis amb esquis

Autor: Madveras 10 December 2016 59 514    Envia a tus amigos

Ja per rematar la setmana de mini vacances jejeje
Despres d'escalar a Santa Ana vam anar cap a Sant Llorenç de Montgai per a fer algo de via llarga, pero divendres 9 ens aixequem amb una boira espesisima i bastant de fred, que treu les ganes d'escalar.
Mirant opcions, estavem pensant en seguir baixant... fins Margalef! ... pero també donen boira.
El Juli parla amb uns companys de feina i sembla que per Andorra es pot fer algo... aixi que per rematar el coast to coast... pa Ordino que anem.
Sortim disabte 10 amb els esquis cap a amunt pero la cosa cap al Creussans, que es le que voliem fer, pinta fatal... aixi que anem improvissant i sembla que la pujada al Cataperdis pinta be jejeje ... desde el coll a cim no hi ha gairebe neu, pero la baixada per la pala desde el coll, la veritat es que esta força decent, una micxa glaçada adalt pero força esquiable fins arrivar de nou a les pistes.