Madteam > Fotografía de Muntanya > Álbums Todos pág. 4

Àlbums Todos

Doncs Clar, Montseny Nevat, I Des D ... por Gerardo
Montaña General Li prenc el relleu a Laieta en les fotos d'aquest preciós Montseny hivernal. Ell ha estat el primer ...
Turo De L´ Home Nevat ... por Laieta
Montaña General Aprofito les darreres nevades per ascendir al Turó de l’Home des del poble del Montseny i trepitjar ...
Sant Llorenç Del Munt: Cami­ Aeri D ... por Laieta
Montaña General Circuit poc transitat al voltant d’ un dels cims emblemàtics de Sant Llorenç del Munt. Primer seguir ...
El Taga Des De Ribes De Freser ... por Laieta
Montaña General Arribada i sortida: pàrquing de l’estació Ribes Vila del Cremallera de Núria (929 m). Es creua al co ...
Resalts I Columna Verdet Al Pedrafo ... por Madveras
Escalada en Hielo Fotos de fa 10 dies al Pedraforca. Segon dia de gel de la temporada. Vam trobar molta neu que cobria ...
Una Volta Pel Port Del Comte ... por Gerardo
Alta Montaña Pirineos Divendres 19 ens marxem Juan Carlos, Otto i jo a fer una petita circular per la serralada del Port d ...
Recapte 2017 ... por Gerardo
Alta Montaña Pirineos Aquí va el meu recapte d'imatges del 2017. Disset imatges de les disset activitats d'alta muntanya d ...
Noufonts Desde Nuria ... por Gerardo
Alta Montaña Pirineos Para despedir el año un poco bien, y como aún no había ido al Pirineo en todo diciembre, ayer 30 me ...
El Desembre Congelat ... por Gerardo
Montaña General Bé, us comparteixo algunes imatges d'aquest desembre al Montseny. Unes poques primeres són del dia 5 ...
Estreno De Temporada, Torrent De La ... por Madveras
Escalada en Hielo Fotos del domingo pasado en el Pedra, estrenando la temporada. Hielo bastante decente y en formaci&o ...
Gra De Fajol Per La Coma Del Orri ... por Gerardo
Alta Montaña Pirineos Aquest dilluns 20 de novembre ens enfilem Mati, Otto i jo per la Coma de l'Orri, tot recte fins al C ...
Pics De Lavans I Medacorba ... por Laieta
Alta Montaña Pirineos Situats a cavall de Catalunya, Andorra i França, l’ascensió a aquests dos pics per la via descrita é ...
Costa Bona Pel Camí Dels Bandolers ... por Laieta
Alta Montaña Pirineos Interessant circular que des del poble de Setcases ens arriba al Costabona pel Camí dels Bandolers; ...
Puigpedros ... por Gerardo
Alta Montaña Pirineos Dissabte 28 ens marxem Almudena, Otto i jo a dormir al refugi de Malniu, a la Cerdanya, i diumenge 2 ...
Material Para Vender ... por Rafael J
Otras Material escalada y barrancos. gri-gri 1 + mosqueton petzl freino. reverso petzl+ mosqueton petzl at ...

Página « Anterior  1  2  3   4  5  6  7  8  ... 417  418  Siguiente »