Madteam > Rutas y Reseñas » Aspavil

Rutes y reseñas de Aspavil

Agulla Del Bisbe - Santa Linya por Aspavil
Escalada en roca - Prepirineo Bones, aquest cap de setmana teniem sols un dia per escalar ens vam desplaçar divendres nit fins Santa Linya per fer la agulla del Bisbe. La via en si es curta, 55 metres, pero el lloc es impresionant! tant arribar-hi com sortir-ne, solitari com mai, i d'una bellesa espectacular! així que es una vi ...
Cresta Del Sol Sant Llorenç De Morunys por Aspavil
Escalada en cresta - Prepirineo Aquí us presento la nova cresta que em obert i equipat amb la meva companya durant aquest últim mes i mig. Es una cresta sobre conglomerat, situada sobre el pantá de la llosa del cavall. Evidentent la via es maca(no puc dir el contrari) pero mes es bonic el paissatge!!!!! sols l'aproximació a peu ...
Más reseñas de Escalada en cresta | Más reseñas de Prepirineo
Gómez-xalmet-la Prenyada por Aspavil
Escalada en roca - Montserrat Via impresionant! ja sols mirar la roca, es el camí mes evident i t'agafem ganes de pujar (ja portava així casi un parell d'anys!!!) Roca molt bona, i via divertida. Sense ser dificil, te els parabolts justos, com casi tot a Montserrat...Ara fer-ho amb boira, va ser impresionant! veure aparaixer el ...
Más reseñas de Escalada en roca | Más reseñas de Montserrat
Via Tàrrega-roca Dels Arcs-vilanova De Meia por Aspavil
Escalada en roca - Prepirineo Aquí us presento aquesta via espectacular. Puja pel mig de la roca dels Arcs, tot que no te un grau elevat, l'aquipament de la mateixa, (dos claus i sense reunions) fa que tingui un caracter especial. En definitiva, via practicament neta, gairebé es podria dir que està com la se la van trobar els p ...
Anglada Guillamón- Vidal Farreny A La Pared De Les Bagasses por Aspavil
Escalada en roca - Prepirineo Aquesta pont de purisima se'ns va ocorrer anar a escalar a Terradets!!! quin fred tot el dia! Tenia moltes ganes de fer aquesta via. Finalment vam sortir per la Vidal Farreny a partir de la feixa per que es molt mes evident i maca.( Per mi no hi ha color). Tota la part de l'Anglada Guillamon es molt ...
último Buril- Virgen Del Pilar- Collegats por Aspavil
Escalada en roca - Prepirineo En aquesta via el que vam fer va ser entrar a la via último buril per la via Virgen del pilar que es troba a la seva esquerra. El fet de que hi hagués una cordada liada en la primera tirada, on les xapes allunyen i el fet d'anar amb una persona que mai s'habia posat uns peus de gat, va fer que agafe ...
Cerdà Pokorsky - Directísima Agulles D'amitges por Aspavil
Escalada en roca - Pirineo En aquesta via vam combinar dos vies, les dues primeres tirades i la úlitma son de la via Cerdà-Pokorsky i les dues intermitges son de la directissima. Es linea maca per poder pujar pel mig de l'agulla, amb les complicacions, que no son poques en les dues primeres tirades, sobretot la primera.....La ...
Más reseñas de Escalada en roca | Más reseñas de Pirineo
Sossis I Patissants por Aspavil
Escalada en roca - Prepirineo Via entretinguda, fàcil, sobre plaques tumbades amb els passos es troben concentrats en els resalts. Ideal per fer un diumenge tarda, o com a primera visita a collegats! la roca es bona, salvant algun punt i la segona tirada per salvar la zona d'herbes. Val la pena sols pel paissatge! ...
Sanchez Martinez-pared De Diables-montserrat por Aspavil
Escalada en roca - Montserrat Via molt interessant i molt ben trobada esquivant tots els sostres. Tot i que está pràcticament equipada cal portar algun friend o tascó per incrementar el número de seguros. Alguns estan una mica vells i trinxats... ...
Más reseñas de Escalada en roca | Más reseñas de Montserrat
Via Unai - La Coma - La Pedra por Aspavil
Escalada en roca - Prepirineo Via ideal per combinar amb la Via d'en Martí a Cal Fité, o amb un matí de resaca....Perfectament equipada, amb parabolts per tothom i amb canto.... bon roca per tota la via i una vista maca! ...
Más reseñas de Escalada en roca | Más reseñas de Prepirineo
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página  1  2  Siguiente »