Madteam > Rutas y Reseñas » Betriacum

Rutes y reseñas de Betriacum

Via Goulotte Del Pilar Dérobé por Betriacum
Alpinismo - Pirineo 300 m. – 70º màxim Dificultat: D - Zona: Cambre d’Aze (França) Primera ascensió: Desconeguda, segons informació d'Alfons Valls Assequible via de neu amb una mica de mixte, en un gran ambient d’alta muntanya alpina. Fantàstics el primer i segon llarg i un flanqueig de vertigen al tercer. Via d ...
Más reseñas de Alpinismo | Más reseñas de Pirineo
Pedraforca Per La Cresta De Cabirols por Betriacum
Escalada en Cresta - Pirineo El Pedraforca és una muntanya esplèndida, tant per la seva forma com per les múltiples possibilitats que ofereix: des d’una grimpada fàcil per la Canal del Verdet fins a les exigents vies d’escalada i alpinisme de les cares sud i nord. Aquesta última recorreguda per vies que recorden els mítics noms ...
Más reseñas de Escalada en Cresta | Más reseñas de Pirineo
Ciarforon (3.642) - Cara Nord por Betriacum
Alpinismo - Alpes Parlar de Vall d’Aosta és sinònim de Matterhorn i de Gran Paradiso. El parc nacional del Gran Paradiso deu el seu nom a aquest cim de 4.061 m. d’alçada, l’únic cim de més de 4.000 metres que es troba íntegrament en sòl italià. El fet de ser un 4.000 relativament accessible el converteix en el prime ...
Más reseñas de Alpinismo | Más reseñas de Alpes
Escalar A Menorca: Cales Coves I Llucalari por Betriacum
Escalada en roca - Baleares Fa uns anys, quan vaig escalar per primera vegada a Menorca, els únics sectors que hi havia eren les vies de Cales Coves i un parell de vies al Cap de Cavalleria. Per accedir a aquestes últimes calia despenjar-se o rapelar pel penyal amb la mar als teus peus i després escalar la via assegurat des ...
Más reseñas de Escalada en roca | Más reseñas de Baleares
Alphubel (4206 M.) por Betriacum
Alpinismo - Alpes El Valais és el cantó de Suïssa que presenta un gran nombre de muntanyes de més de 4000 metres relativament assequibles i que, gràcies als remuntadorsi telefèrics, podem assolir en un sol dia. La vall de Saas en té catorze, dels quals els més freqüentats, tant per la seva accessibilitat com manca de ...
Más reseñas de Alpinismo | Más reseñas de Alpes
Cavitats De La Costa Nord De Menorca por Betriacum
Kayak - Baleares Recorregut en caiac de mar per les cavitats i balmes de la costa nord de Menorca, que es troben a llevant de la badia de Fornells. ...
Más reseñas de Kayak | Más reseñas de Baleares
Caiac Per La Badia De Fornells por Betriacum
Kayak - Baleares Situada al nord de l’illa, la badia de Fornells és l’enclau més segur per a les embarcacions que, navegant per aquestes aigües, són sorpreses per la tramuntana. Rep el nom del poble de pescadors (desgraciadament, avui pocs en queden) situat a la costa de ponent. Les seves aigües són perfectes per a ...
Puig De Cerverís (2206 M.) por Betriacum
Raquetas de nieve - Pirineo Ascensió amb raquetes a aquest modest cim del Ripollès que podem completar amb cims de més alçada de la zona. ...
Más reseñas de Raquetas de nieve | Más reseñas de Pirineo
Torre D'eina (2.850 M) Des Del Coll De Finestrelles por Betriacum
Excursionismo - Pirineo Recorregut circular a una part de l'anomenada olla de Núria, per a qui no tingui ganes de fer-la tota i desitgi trobar una petita refer`ncia d'una part d'ella. ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Pirineo
Ascensió Als Pics De Salòria (2789 M), Bassiets (2760 M) I Torre De Cabús (2778 M) por Betriacum
Excursionismo - Pirineo Solitària ruta circular per aquests tres cims de l'Alt Urgell - el Salòria, el més alt de la comarca- ubicats a cavall d'aquesta comarca i les Valls d'Andorra, de fantàstiques panoràmiques a tots els punts cardinals. ...
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página  1  2  Siguiente »