Madteam > Rutas y Reseñas » C.e.madteam

Rutes y reseñas de C.e.madteam

Pic De Pedrons por C.e.madteam
Esquí de Travesía - Track de GPS Ascensió al Pic de Pedrons, la cresteta final li donar vidilla. ...
Más reseñas de Esquí de Travesía
Pla De La Garga (centelles) por C.e.madteam
Excursionismo - Track de GPS Sortim de Centelles en direcció al Mas Llavina i ens apropem a Can Castellar punt inicial de la ruta. Passem per Font del Bofill, atravesem els camps de l'Ollic, voregem els cingles de Bertí, cingles del Cerda (amb vistes al Montseny, Aiguafreda, la Calma i Tagamanent), can Tresquarts, El Febrer, El ...
La Olla De Núria (maig 2011) por C.e.madteam
Excursionismo - Track de GPS La nostra olla va ser aquesta: Puigmal-Pic petit de Segre-Pic del Segre-Puig del coll de Finestrelles-Cim de Finestrelles- Pic d'Eina- Pic de Noufonts-Noucreus-Pic de la Fossa del gegant-Cim Alt de les Arques-Rocs Blancs-Puig de Fontnegra-Pic de la Pala-Puig de l'Àliga En aquest enllaç podeu veu ...
Travessa Olla De Núria (diumenge 29 Maig 2011) por C.e.madteam
Excursionismo - Track de GPS Track dek gps: Pic d'Eina- Pic de Noufonts-Noucreus-Pic de la Fossa del gegant-Cim Alt de les Arques-Rocs Blancs-Puig de Fontnegra-Pic de la Pala-Puig de l'Àliga En aquest enllaç podeu veure les fotos: http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/6759/ ...
Travessa Olla De Núria (dissabte 28 Maig 2011) por C.e.madteam
Excursionismo - Track de GPS Track dek gps: Santuari de Núria-Puigmal-Pic petit de Segre-Pic del Segre-Puig del coll de Finestrelles-Cim de Finestrelles- Coll d'Eina En aquest enllaç podeu veure les fotos: http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/6759/ ...
Santuari De Bellmunt por C.e.madteam
Excursionismo - Track de GPS El Santuari de Bellmunt està situat al N de la Plana de Vic, coronant el punt més alt de la Serra de Bellmunt (1247 m). Això explica que sigui visible des de molts indrets i es consideri un dels punts de referència per situar el N des de la Plana. L'excursió transcorre per l'assolellat vessant S, ...
Gra De Fajol por C.e.madteam
Raquetas de nieve - Track de GPS Sortim de la corba (abans d'arribar a pistes) que va en direcció a refugi d'Ulldeter, la neu esta de conya, algun tram sense neu pels 2 esquiadors...pero son dos pams justos. La pujada fa que aviat ens comencem a treure roba, el sol es nota...fa un dia meravellós. Mica en mica anem guanyant alçada f ...
Más reseñas de Raquetas de nieve