Madteam > Rutas y Reseñas » Matojero

Rutes y reseñas de Matojero

Via Vinatzer_messner por Matojero
Escalada en roca - Dolomites Via guapa i llarga al cor de Dolomites a un dels massís més conegut de la regió. La dificultat pot ser és de MD+ i al mig hi ha trams fàcils..però als v+ s’ha d’apretar i la llargada ( més de mil metres és considerable) com per ser ED- ...vaja crec jo. ...
Más reseñas de Escalada en roca | Más reseñas de Dolomites
Via Cassin-ratti A Al Cima Oest por Matojero
Escalada en roca - Dolomites Via mítica més llarga del que sembla en un entorn incomparable...i la primera meitat de la via...pati, molt pati. Com vaig veient en aquestes clàssiques...si hi vas en dissabte i diumenge..no escalaràs sol!!!! ...
Via Navasa ( Cara Nord De Rochetta Alta Di Bosconero) por Matojero
Escalada en roca - Dolomites Primera de les ressenyes que penjare de l'estiu dolomitic 2007. Via guapa que en lliure, llargs que sembla fets a mida per fer-los en lliure. Vertical pero amb reunions generalment comodes. Roca molt bona...menys en algun flanqueo i bastant pitonada.. pero neessitarem trastos. Joc de frienda i tasco ...
Más reseñas de Escalada en roca | Más reseñas de Dolomites
Torre Trieste. Via Combinacio Carlesso-cassin-hasse por Matojero
Escalada en roca - Dolomites Viote de 650 m de desnivell (q no recorregut). Aquesta és una combinació de vies proposada en la ressenya de la web de planetmountain que agafa el millor de cada una, amb el resultat d'una escalada forca constant en la dificultat, bàsicament en lliure. Cal tenir en comte, que a part de la via (una b ...
Agulles D'ansabere por Matojero
Escalada en roca - Pirineo Buenas a tothom!! aqui va la primera sortida que comento aqui al bloc!! Aquest estiu després d'una setmana de pluja als alps, varem decidir anar a montanyes més "assoleiades" i vem fer un tour pel piri. Vem fer una paradeta a les agulles d'ansabere i són realment xules. Com que no vaig trobar resen ...