Madteam > Rutas y Reseñas » Mirlo

Rutes y reseñas de Mirlo

Itinerari De La Doma por Mirlo
Senderismo - Track de GPS Ruta que ressegueix la carena que tanca el poble per la banda de ponent. Es coneix com la Serreta, segurament per la seva alçada modesta. Baixa fins a la vall d’en Planell i fa el retorn per una zona anomenada les Roques, un paratge de vinyes amb oliveres i avellaners que pot ser una mostra de com d ...
Volta Al Figaró por Mirlo
Excursionismo - Track de GPS Iniciem la ruta a la carretera de Ribes, passem pel costat de la font de Ca l'Andreu i just abans d'on els cotxes s'incorporen a la C-17, seguim per un camí que remunta pel marge dret la riera de Vallcàrquera. Arribem a un punt que hi ha un pas per creuar la riera, sense travessar-la veurem més amun ...
Salt De La Minyona por Mirlo
Senderismo - Track de GPS El punt d'inici de la ruta es entre el kilòmetre 6 i 7 de la ctra. N-141 D que va de Vic a Vilanova de Sau, hi ha una entrada a la dreta (direcció Vilanova de Sau) desprès del kilòmetres 6 i abans d'una corba, hi ha un indicador de la ruta dels ibers que ens porta a EL CASOL DE PUIGCASTELLET (Folgue ...
Sant Miquel De Les Formigues por Mirlo
Senderismo - Track de GPS Des de Sant Hilari Sacalm ens acostem per la pista del Sobirà fins la casa de Can Calabres, inici de l'excursió. Baixem pel corriol (marca gr) itinerari indicat cap a la font de la formiga, al arribar a la pista seguim recte amunt, passem per Campla fins accedir al sender que pujar de la font dels a ...
Puig Rodó por Mirlo
Senderismo - Track de GPS Entrant al poble de l'Estany (venint de la C-25)a mà esquerra deixem el cotxe, trobem pals indicadors del Camí de Sant Jaume direcció Vic (esq..), i al Puig Rodó (esq.. i dreta), agafem de l'esquerra...direcció al Serrat de Senties, la resta del camí anem trobant pals indicadors i marques del GR 3/1 ...
Ermita De Santa Bàrbara por Mirlo
Senderismo - Track de GPS Pujada a l'ermita de Santa Bàrbara des de el poble de Sant Feliu de Buixalleu, res un passeig per una ampla pista amb varietat de vegetació; alzinar surera, castanyers. A dalt ens em trobat boira, llastima perque te que tenir una bona vista del Montseny, Hostalric i fins al mar. Més fotos: http: ...
Font D´en Gurb por Mirlo
Senderismo - Track de GPS Sortim de Sant Hilari agafant el camí que va a la font del Pic, segueix cap a la font Vella i que ens acabar portant fins a la font d'en Gurb, la tornada la fem pel camí que ens porta a Sant Hilari pel carrer Petrintxó. Més fotos: http://www.madteam.net/fotografia/albums/6669-font-den-gurb/ ...
Ruta Guilleries-montseny: Gi-541 A Espinelves por Mirlo
Excursionismo - Track de GPS Sortim de Sant Hilari en direcció al Pla de les Arenes (ctra. que va a Viladrau GI 541), despres del km 4 girem a la dreta (ctra. que va a Sant Sadurni d'Osormort), passat el km 3 de la mateixa ctra. GI 541 a l'esquerra hi ha es veu un petit tros per aparcar amb un sender i un pal indicador, aquí in ...
Aiguafreda De Dalt por Mirlo
Excursionismo - Track de GPS Dissabte ens acostem al poble d'Aiguafreda per fer una passejada, agafem el dinar, així anem més tranquils, no cal corre...que durant la setmana ja anem prou estressats. Ruta extreta d'aquí: http://www.aiguafreda.cat/turisme-i-natura/rutes-d-interes/descobrim-aiguafreda-dedalt-i-els-entorn Mé ...
Volta Embassament De Sant Llorenç De Mongai por Mirlo
Excursionismo - Track de GPS Situats al Càmping la Noguera, fem aquesta volta a l'embassament de Sant Llorenç de Montgai en un dia de calor. Més fotos: http://www.madteam.net/fotografia/albums/6632-volta-a-lembassament-de-sant-llore/ ...
Más reseñas de Excursionismo
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página  1  2  3  Siguiente »