Madteam > Rutas y Reseñas » Pirineo

Rutes y reseñas de Pirineo

Directisima Del Roc Del Quer, Via Ferrata por Xamon
Via Ferrata - Pirineo Via ferrata excelente, bien equipada, con instalaciones de rapel para un posible abandono y con pasos muy aereos ...
Más reseñas de Xamon | Más reseñas de Via Ferrata
Reto Ixeia (benasque-vallibierna) por Ximet
Excursionismo - Pirineo Ruta circular que saliendo de Benasque (en concreto del Camping Ixeia) sube a la Tuca Culebres y Vallibierna ...
Más reseñas de Ximet | Más reseñas de Excursionismo
Ulldeter – Pic De La Dona (2.704 M), Pic De Bastiments (2.881 M), Pic De Freser (2.835 M) I Pic De L’infern (2.860 M) por Solde
Excursionismo - Pirineo La ruta consisteix en resseguir part de la carena que conforma el ´´circ`` d´Ulldeter, des de la portella de Mentet fins al Pic de l´Infern, ascendint 4 cims per sobre els 2700 metres (i 2 pics secundaris més). Bons miradors des de la vall d´Ulldeter fins als cims de Núria, i bona vista sobre la Cat ...
Más reseñas de Solde | Más reseñas de Excursionismo
Agulles D'ansabere por Matojero
Escalada en roca - Pirineo Buenas a tothom!! aqui va la primera sortida que comento aqui al bloc!! Aquest estiu després d'una setmana de pluja als alps, varem decidir anar a montanyes més "assoleiades" i vem fer un tour pel piri. Vem fer una paradeta a les agulles d'ansabere i són realment xules. Com que no vaig trobar resen ...
Más reseñas de Matojero | Más reseñas de Escalada en roca
Cresta Tumeneia - Pa De Sucre por Ctesifone
Escalada en cresta - Pirineo Itinerari que, sens dubte eclipsat per la famosa cresta veïna dels Besiberris, enllaça els cims del Tumeneia (2.784 m) i el Pa de Sucre (2.864 m). Malgrat que la dificultat i l’exposició en alguns passos són força superiors a la cresta dels Besiberris, la roca que trobarem al llarg de tot el recorre ...
Más reseñas de Ctesifone | Más reseñas de Escalada en cresta
Via Ferrada Al Bony D'envalira por Tonimd
Via Ferrata - Pirineo Via Ferrada de alta montaña sobre granito de buena calidad y con un equipamiento excelente. No és muy exigente fisicamente, però hay que utilizar muy a menudo los recusos naturales que ofrece la roca. Muy recomendable. ...
Más reseñas de Tonimd | Más reseñas de Via Ferrata
Via Anglada-cerdà - Md- (màx. V+) - Roca De L’ordiguer (2.300 M) por Pere Tutusaus
Escalada en roca - Pirineo Primera ascensió: J. Cerdà i J.M. Anglada (1965) Desnivell: 350 m de via + 100 m de cresta Zona: Pirineu oriental – Serra del Cadí Una de les escalades més clàssiques del Pirineu. Feia temps que em mirava la ressenya i en veia navegant per aquest mar de rocallam. Molt visitada a l’hivern per l ...
Más reseñas de Pere Tutusaus | Más reseñas de Escalada en roca
Puigpedrós De Lanós (2.842 Mts.) I Cim De La Coma D'or (2.826 Mts.) por Amunt!
Senderismo - Pirineo Completa, però exigent, ruta circular que ens permet recórrer dues valls i ascendir dos importants cims de la Catalunya Nord, el Puigpedrós de Lanós i el seu veí el Cim de la Coma d’Or. Es tracta d’una excursió que acumula un desnivell positiu d’uns 1.500 m i recorre una distància superior als 20 k ...
Más reseñas de Amunt! | Más reseñas de Senderismo
Balaïtous Per La Vira Beraldi por Ctesifone
Alpinismo - Pirineo Excel•lent i original recorregut per pujar un dels cims més mítics dels Pirineus i alhora visitar una de les últimes glaceres vives (amb rimaia i esquerdes) que queden encara en aquesta serralada. Solitud i ambient assegurats. ...
Más reseñas de Ctesifone | Más reseñas de Alpinismo
Mont Perdut (3.355) Mon Perdito, Monte Perdido por Pedret
Excursionismo - Pirineo El cim del Mon Perdut és un dels clàssics del pirineu. L\'ascensió permet en un primer moment, en l\'aproximació, passar per l\'espectacular vall d\'Ordesa, i un cop al cim tindrem grans vistes als massisos i valls del voltant, com ara el massís del Vignemale, o les valls d\'Ordesa, Añisclo i Pineta ...
Más reseñas de Pedret | Más reseñas de Excursionismo
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página « Anterior  1 2 ... 8  9  10  11   12  13  14  15  16  ... 29  30  Siguiente »