La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >LES FAIXES TANCADES

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 13 april 2006 - 00:22:55

LES FAIXES TANCADES

Hola gent! Algú ha fet la sortida de les Faixes tancades que hi ha ressenyada a la Feec?
 http://www.feec.org/Publicacions/fitxes_vertex/fitxa.php/113/

Si algú l´ha feta em pot donar una mica més d´informació sobre la ruta i els ràppels? Aquests dies de vacances tenim pensat anar cap al sud de Catalunya i aquesta m´ha semblat una molt bona excursió a fer.

A la ressenya he vist que marca per fer els ràpels 2 cordes de 40 m, però no sé si hi ha algún rapel dels descrits amb tota aquesta longitud. Jo tinc una corda de 70 m i no sé si ja en tindria suficient.

Siau a tothom i bones vacances

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 5 december 2006 - 16:38

Tuesday 5 december 2006 - 16:04
Necessites una altra corda de 45-50m. Amb dues de 40 has de fer obligatòriament la reunió R5. És millor fer una sola tirada de 43 metres a R4, amb les dues cordes lligades.
Així, amb la de 70 pots fer:
R1, R3, R6, R7, R8; R10, R11

Amb 70+50, pots fer:
R4+R5 i R9 (Aquesta darrera, segons la ressenya la podries fer amb la de 70, però com l´arribada està una mica penjada, em vaig assegurar lligant les dues cordes)

Que vagi bé!

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 5 december 2006 - 16:38
Aquí pots trobar algo d´informació:
http://www.latrencanous.com/ferrataspdf_001/Faixes%20Tancades.pdf

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies