La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Què tal el Puigmal desde Fontalba ?

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 7 february 2007 - 10:43:21

Què tal el Puigmal desde Fontalba ?

Hola !

Algú ha estat pel Puigmal darrerament ?

Volem anar aquest dissabte i ens aniria bé saber què tal està el camí de Neu fent-lo des de Fontalba...

Suficient com per anar amb Raquetes ¿!?¿? o ni això...?

Gràcies !

expandir todo contraer todo 10 Respuestas Última respuesta Sunday 11 february 2007 - 21:42

Wednesday 7 february 2007 - 11:05
Pots anar amb bambes si vols, diumenge 4 vaig  passar pel pas dels lladres en bambes i la fontalba tenia la mateixa pinta

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 7 february 2007 - 11:15

Hola, jo el passat dia 20 de febrer estava esquiant a Masella, y des de aquet punt es veu molt ve la vessant Nord del Puigmal i estava mes pelada que algun Abril a final de temporada. Al mati quant pujava a Masella des de Ripoll, al passar per Canpdevanol es veu molt ver el Puigmal per la seva vessant sud, que es la que puja des de Fontalba, y estava mes pelat de neu que no se que,  es veia alguna clapa de neu però... res de res.  

D´ això fa dies, i no he tornat a Ripoll des de llavors, però en sembla que estarà similar o pude ja no queden ni les clapes de neu.

Josep M.

Thursday 8 february 2007 - 08:54
Ok, gràcies per les referències...!

M´oblido de raquetes, grampons, i casi de botes... je je je...

A veure si fa solete !!!

PD: Jmcollskiman, entenc que parles del 20 de Gener oi ¿?  és que el passat 20 de febrer sí que em queda lluny...

Thursday 8 february 2007 - 09:14
Huy huy, si si es clar era el 20 de gener, quin lapsus, deu ser que encara estic resacos pel Mad Stage.

Per cert els homes dels temps ahir indicaban que se apropen cambis, per tan si aneu tingueu en compte el meteorolegs, que a ja adalt mai se sap, que pot ser un mati de sol collonut pero de cop cambia tot i comença a bufar el Torb.
Segiu la previsió com a precaució.

Josep M.

Thursday 8 february 2007 - 09:22
Sísísí... sobretot estem ben atents al temps...

Ho hem d´anar seguint i a veure si ens encarreguen una de bon temps pel cap de setmana...!!!

Thursday 8 february 2007 - 13:24
Jo sóc de Campdevànol, i per tant veig el Puigmal diàriament, i està tot pelat. A més la setmana passada vaig anar-hi per entrenar per a curses de muntanya i vaig anar-hi amb les bambes i cap problema. Ara mateix si vols fer una excursió amb raquetes de neu a la zona del Ripollès i la Cerdanya és impossible.

Friday 9 february 2007 - 14:42
Ei ! gràcies per la referència tan propera !!!

Mirarem això del vent, pel que diuen els homes del temps, pot bufar bastant aquest cap de setmana... i per tant, variable ! ara núvols, ara no, ara sí, etc...

Saturday 10 february 2007 - 17:07
hola,

a veure que tal t´anat el cap de setmana, pq jo vull pujar aquesta setmana que ve, pensava anar amb grampons, pero ja veig que en principi no calen, oi?

Saturday 10 february 2007 - 23:00
Totalment innecessaris per fer el Puigmal; l´altre dia va nevar una miqueta, però tot plegat misèria. Que vagi b, i a veure quan cau un bon paqueT

Sunday 11 february 2007 - 21:42

Doncs sí, tal i com diu l´Angelrois no fan falta grampons per pujar el Puigmal ja que de neu no n´hi ha apenes...

A veure si en el que queda d´hivern cau una mica més...

Al final va fer bo però massa vent, feia una forta tramuntana al cap damunt de la Fontalba, que s´ens emportava si ens descuidavem, així que ho vem deixar per un altre cap de setmana i vem anar fer el Taga, que estava més protegit del vent...

Vaja, que si no bufa tant de vent, es pot fer el Puigmal perfectament amb bambes, com deien per aquí dalt...

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies