La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >per la mesella o la molina amb raquetes

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 16 february 2007 - 12:56:22

per la mesella o la molina amb raquetes

Bones,

sóc monitor d´un casal de joves de Sarrià de Ter (Girona), el dia 25 de febrer van decidir montar una sortida a esquiar. Jo, com a esquiador negat i excursionista de cor, vaig fer la proposta d´una sortida amb raquetes a tots aquells que no els entusiasmava esquiar o fer snowboard. El problema és que anem a la Mesella i sóc incapaç de trobar una excursió per fer amb raquetes per la zona. Algú en coneix alguna? Em fareu un favor, hauria de ser, però, una ruta d´iniciació, per què ningú s´ha posat mai unes raquetes als peus i en general, tampoc són excursionistes asidus.

Gràcies i salut!

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Saturday 17 february 2007 - 00:11

Friday 16 february 2007 - 13:45
Desconec itineraris des de les estacions mateix (pot ser que fins i tot tinguin circuits marcats, truca´ls si t´interessa que t´informaran), ja que no m´hi veuen mai el pèl per aquests llocs, però cims possibles que es puguin fer amb raquetes no n´hi ha gaires a triar, La Tossa d´Alp per la Masella i el Puigllançada i el Tossal de Rus per la Molina.

La Tossa d´Alp jo l´he pujat des del coll de Pal amb raquetes, però hi ha un tram lleugerament exposat, des d´aquesta banda la descartaria amb un grup de nanos. El Puigllançada i el Tossal de Rus poden ser millor opció unes 2-2´30h des del Pla d´Anyella (1800m).

Mira d´aconseguir o poder consultar els llibres

Pirineus Orientals "Ascensions i travesses amb raquetes de neu" d´en Carles Gel Ed Oikos-tau
"La Cerdanya, excursions amb raquetes de neu" de´n Manel Figuera Sense editorial però ho edita Sinopsis diseny

Ambdós llibres tenen aquesta ascensió des de la Molina ben explicada. Vagi bé!

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 17 february 2007 - 00:11
Hola, jo sóc de la zona, i la veriat millor que ho deixis estar, no hi ha gens de neu enlloc, a no ser que volgueu fer una ruta utilitzant les pistes d´esquí, perquè tal com està la cosa, el Ripollès i la Cerdanya estan pelades pelades! Que vagi bé!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies