La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >ESCALADA A DOLOMITES

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 6 september 2007 - 18:41:52

ESCALADA A DOLOMITES

Bones,

Aquest estiu em estat escalant pels Ecrins i per les dolomites.

Cal comentar que Dolomites es un lloc on cal anar un cop a la vida a escalar-hi si t´agrada l´escalada, i sobretot la clàssica.

Important el tema dels graus, els III+ o IV- de dolomites, equivalen a un IV i un IV+ o V dels d´aquí...cuidadin amb aixó ja que no es conya, un III+ pot tirar enrrera, amb molt canto pero algún n´em trobat que calia protegir i t´escupia enrrera... aixió i el poc equipament que hi ha en algunes vies, (millor dit res) fa que alguns cops intuir la via no sigui una cosa trivial, i tens que intuir un IV- que puja per paret vertical del copon o que desploma.... partida per un diedre on no saps com posar-t´hi, en definitiva, Dolomites...

Es un lloc molt recomanable i preciós!!!!

us deixó el link on hi ha filtrat tot el que em fet a dolomites!!!!!

Que ho disfruteu!

http://antxpavil.blogspot.com/search/label/Lloc%20Dolomites

Aspavil

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies