La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Via Stromberg al Gorro Frigi (140m V+)

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 1 october 2007 - 12:51:48

Via Stromberg al Gorro Frigi (140m V+)

Em va encantar! anàvem amb una ressenya molt antiga (PedraNeu) i per comparació amb altres (Òpera Prima marcada de V) tenia certa por pel grau, i quan la mires des de baix impressiona la seva verticalitat, però vam entrar per mirar, provem el primer llarg, el segon que és facilet, el desplom el vull mirar de prop... Quan ens vam descuidar ja estàvem al cim. Molt fàcil en general, els passos de V i V+ són això, passos aillats, i crec que no massa obligats. El primer llarg humit (de la pluja del dia anterior) desanimava una mica, però va resultar una via per disfrutar. ës així:

Ll1: 25m IV+ sostingut, amb algun pas de V (o potser era la humitat) La primera xapa millor no posar-la o teure-la després de passar, fa fregar molt la corda, i si poses una cinta prou llarga piques a terra.

Ll2: 30m III+-IV De transcició però maco també.

Ll3: 30m IV-, V, IV+, III+ Maquísim, supera el resalt fent una S, el pas de V és just per passar la primera panxa, després és més fàcil.

Ll4: 20 m III De transcició, empalmable amb l´anterior (posar cintes llargues a les primeres xapes!)

Ll5: V+, IV i II Sortida de la reunió superant un desplom molt pronunciat, es fa molt bé. Segurament anant més a la dreta es pot suavitzar molt el pas, i també és acerable. La resta es va enrampant fins arribar al cim.

Via molt assegurada amb parabolts grocs (G.Arias), portàvem 15 cintes, però em vaig saltar alguna xapa, potser han de ser 16 o 17. La roca excel·lent en tota la via.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies