La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >PEDRAFORCA

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 31 january 2008 - 13:02:47

PEDRAFORCA

Tinc la intenció de pujar al pedraforca aquesta setmana santa...  però no se si fer-ho per setmana santa o a l´estiu...jo l´ultim cop que vaig fer-lo va ser a l´estiu, què hem recomanarieu??

Gràcies!!!

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Friday 1 february 2008 - 16:42

Thursday 31 january 2008 - 14:16
Hola Alea.
Jo et respondria que depèn del que vulguis, busquis i l´experiència que tinguis.
Enguany, la Setmana Santa cau bastant aviat i això normalment seria garantia de neu abundant. Ara per ara, però, de neu, poca.
Però això no vol dir que la grimpada tècnicament fàcil des del coll del Verdet fins al cim, a l´estiu, pugui tenir neu i/o gel, obligant a l´ús del piolet i els grampons, a l´hivern.
Si hi ha quantitat de neu, possiblement és millor i més còmode pujar per la tartera fins l´enforcadura, també amb piolet i grampons...
Si no controles, però, el tema de la neu, i no teniu ningú que us acompanyi amb experiència,  jo m´ho pensaria dues vegades.
Salut i sort

Ocultar todas las respuestas      
Friday 1 february 2008 - 16:42

Gràcies! La veritat es que hem sebla que ho deixarem per l´estiu, la única que sap utilitzar grampons i piolet sóc jo...així que ho deixarem pel Juliol!!

Moltisimes gràcies eh!!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies