La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >estat de la nord del cadí

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 17 march 2008 - 15:01:20

estat de la nord del cadí

el cap de setmana hem estat fent la canal ordiguer el dissabte, amb neu horrible, obrint traça davant d´un grup de 10 francesos. La neu feia "zuecos" enormes als grampons, ens va nevar, ens va ploure, vent, i sol. aquesta canal facil, sense material.

El diumenge, amb el fred de la nit, la neu estava considerablement millor. Vam fer l´amagada. Alguns ressaltets visibles. a la canal sabat tambe hi havien alguns ressalts visibles i la sortida expectacular, amb una mica de cornisa.

La canal del cristall, molt trepitjada.

Neu continua des del prat de cadi, però fonent-se a marxes forçades.

Vam trobar el paller de cal basté una mica brut.

Salut

Post movido de general a piadas

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Wednesday 19 march 2008 - 10:57

Monday 17 march 2008 - 17:27
Quina moral que teniu !!! 

El termòmetre dissabte marcava 27º !!! S´estava millor en remull a un barranc

Si el paller ara està brut pensa que abans era força pitjor...

Per cert això no hauria d´anar a piades ?

(Post Editado: 17-3-08 17:28:03)

Ocultar todas las respuestas      
Monday 17 march 2008 - 20:31

És veritat, hi van anar. Jo ho sé

(aquest comentari potser hauria d´anar a la cafeteria, però...)

Monday 17 march 2008 - 21:14

Si que tenim moral si, , però es curios que fins i tot ens va nevar una mica el dissabte.

Això si, el prat de cadi, estava in-cre-i-ble.

Narihan, tinc una foto teua, que ja te la faré arrivar, que es molt bonica

Saluuutt

Tuesday 18 march 2008 - 13:00

Hola Rapaz!

Hi ha neu suficient i està en condicions per fer emb esquis alguna de les canals? (Ordiguer i Cristall principalment)

Gràcies

Tuesday 18 march 2008 - 17:01

Aniol, tot i que jo no vaig pujar cap canal, pel que vam parlar amb Rapaz i cia, de gruix de neu si que n´hi ha suficient. A partir de la Font del Pi ja t´enfonsaves ben bé un pam o més i un tros més avall del roc de l´Ordiguer hi havia un grup de francesos fent pràctiques d´autodetenció. Ara, altra cosa serà que l´estat de la neu reuneixi unes condicions prou adequades per baixar-la amb esquís.

Compta, però, doncs també he llegit en un altre post que per dissabte es preveuen nevades fins a cotes molt baixes.

Vagi bé

Tuesday 18 march 2008 - 19:12

Hola!

Uffff...difícil contestació .

Jo també hi era amb Rapaz i vaig fer les dos canals...En la meua opinió, si les fereu ja (perque si és d´ací uns dies, amb el fred i les possibles nevades..tot pot cambiar): hi ha gruix de neu primavera, la qual cosa amb esquís no seria un problema ...en general i els resalts els passarieu sense esquís i punt.

Una vegada arribeu a dalt està tot més pelat que pelat ...així que esquís a la motxilla fins l´entrada de la Canal del Cristall.

Respecte al descens hi han pedres a la vista, però el primer tros (part ampla de la canal) la podeu baixar be...això sí, hi ham mil de petjades de neu trepitjada que no sé si vos estorbaran...aquest cap de setmana haurán baixat per allà unes 30-40 persones...Quan s´estreta la canal, quasi tots els resalts estan a la vista...així que no sé...vosaltres mateixos! Això sí, no l´havia fet ningú amb esquís encara...ni rastres de petjades d´esquís.

Espere ser d´ajuda . Sort!!!

Wednesday 19 march 2008 - 10:57

Gràcies Oroneta. Molt útil la informació

pel que dius massa pedres i massa resalts i no excessiva neu.

Esperarem una millor ocasió

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies