La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña > Tres facíl en Aragó

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Sunday 26 april 2015 - 17:38:27

Tres facíl en Aragó

Bon dia aquest estiu amb uns amics volem fer un tres mil per el Pirineu Aragonès ,

la qüestió és que un d' ells te por als passos complicats grimpades, llocs exposats etc.....

alguna recomanació ?

  

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Monday 27 april 2015 - 06:50

 
Sunday 26 april 2015 - 23:37
Robiñera, p.e....... des de Chisagüés, Río Real


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 27 april 2015 - 00:02
Hola hooligan1979,

Jo que siguin accessibles sense passos complicats i sense grimpada o amb grimpada fàcil et recomano els següents:

Aragüells 3030m. Es fa des de Coronas, zona Maladeta-Aneto.

Posets 3375m. Recomanable dormir al refugi Angel Orus.

Perdiguero 3222m. Recomanable perquè no té dificultat tècnica però moooolt llarg des de totes les vessants!

Pavots o Tucón Royo) 3121m. Gran vista de la paret del Posets i de tot el Pirineu i fàcil. Recomanable dormir a Angel Orus.

Garmo Negro 3051m. Zona de Panticosa, em va agradar molt.

Besiberri sud 3017m: des de Caldes de Boi pels estanys de Gémena. Bonic sense grimpades.

Pertanyen al pirineu occità (francès) però també són molt recomanables:

Taillon 3174m.

Estaragne 3006m.+Campbieil 3173m.

Al blog explico algunes coses, no totes les que voldria però algunes. 
Com sempre, això de "fàcil", jo sóc prudent i s'ha de posar entre cometes perquè depèn de moltes condicions, com per exemple si hi ha congestes de neu. Fent un símil amb el futbol i tirant de tòpics "no hay tresmil fácil" jejeje. Pel fet de ser un tres mil, la llargada ja és una dificultat afegida, ho dic per si vas amb gent que no està acostumada. Crec que el tres mil més curt en hores sense fer nit al refugi va ser l'Aragüells (4h). Qualsevol cosa preguntes, però aquí hi ha gent que en sap infinitament més que jo.

Salut i muntanya!
Carles


https://cimsdelamevavida.wordpress.com/



Editado: 27-04-2015


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 27 april 2015 - 06:50
moltes gracies 
   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies