La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña > Recomendaciones Carros de Foc

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 27 april 2018 - 20:18:11

Recomendaciones Carros de Foc

Hola, tengo la intención de hacer carros de foc a mediados de julio, mi idea es hacerlo solo y en tres dias, partiendo de Colomina y haciendo noche en Amitges y Restanca. No he estado nunca en la zona y me gustaría que me aconsejarais sobre todo lo necesario para hacer la ruta, y si es factible o no el recorrido que tengo pensado.

  

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Wednesday 2 may 2018 - 11:06

 
Saturday 28 april 2018 - 10:09
Hola Carles, factible sí que ho és, especialment pels que pateixen "Síndrome de Kilian"
Francament, si no coneixes aquell territori, fer això amb tres dies és una matada. 
Tot depèn de si gaudeixes corrent o bé gaudeixes del paisatge.


   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 28 april 2018 - 12:29
Vale gracias. Me he estado informando y como dices si que parece una matada hacerlo en tres días. Miraré para hacerlo en 4, ya que quiero hacerlo a buen ritmo pero también disfrutar de los paisajes.
   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 28 april 2018 - 18:51
Hola Carles : Conec molt be la zona i he fet dos cops la travessa al estiu i un cop al hivenr amb equís. Fer-ho en 4 dies està força be però sols un comentari i és que a mitjans de juliol,encara trobaràs força neu a algunes valls i colls i més aquest any pel que et recomano vagis pensant en piolet i grampons. Un lloc on sol quedar-se molt la neu son els colls i valls de Monastero i Contraix. Penso que tant és el refugi de on surtis però el més f'acils per arribar-hi son Colomina i Mallafrè . El problema dels refugis de Colomers, Restanca i Blanc és que les aproximacions  son llargues si no agafes un taxi dons no deixen pujar amb cotxes particulars i les aproximacions a Estany Llong i Ventosa son molt llargues. Per qualsevol cosa ja saps on soc.
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 30 april 2018 - 09:27
Moltes gràcies, em serà molt útil la teua informació, m'havien dit que a mitjans de juliol ja no hi hauria neu, però si tu em dius açò meu tindré que plantejar d'altra manera. Gràcies.
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 2 may 2018 - 07:55
Bon dia Carles :

Aquest és un any un pel diferent. Normalment a mitjans de Juliol o no hi ha neu o en queda molt poca però aquest any ha caigut molta neu i és fa difícil preveure si per aquelles dates trobaràs neu o no, jo crec que encara en quedarà en els dos llocs que et vaig dir. La meva proposta/recomanació és mirar si pots fer-ho una mica més tard, cap a finals de mes, dates en que o no hi trobaràs neu o en quedarà molt poca. Normalment a la vall de Contraix sempre en queden algunes clapes però amb la traça ben marcada i fàcils de creuar. Tot dependrà de la calor i les pluges de maig i juny. 

Que vagi molt be.

Oriol

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 2 may 2018 - 11:06
Moltes gràcies de nou, ho deixaré per a altre any, ja que no puc retrasar les dates, miraré de fer altra travessa tipus Cavalls de Vent o alguna similar.
   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies