La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike > Companys per rutes all mountain.

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Wednesday 25 july 2012 - 21:20:06

Companys per rutes all mountain.


Hola

Busco companys per fe rutes de MTB que els agradi tot lo que siguin rutas mes fora de pistes, trialeras, corriols, e.t.c, del estil mes endureras o all mountain.

He penjat les cordes d´escala durant un temps i el mono de sortir a la muntanya m´ha fet retorna al tema de la bike i estic bastant enganxat al MTB.

La idea es carrega bici al cotxe i perdre´s per el monte descobrint i fen rutas guapas, sovint sorto sol i aixo talla una miqueta per arrisca i ficarse per segons quines aventurilles.



(Post Editado: 25-7-12 21:22:00)

  

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Wednesday 3 october 2012 - 23:45

 
Monday 30 july 2012 - 07:03
hola jo soc de la zona de barcelona.
el rotllo fora pistes també em va bastant, però em falta tecnica i bici per salts i virgueries, si vol podem fer un volt per collserola per un seguit de trialeras i veiem si ens agradem els mateixos corriols.
ja diras que.
salut

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 3 october 2012 - 23:45

Jo surto normalment un dia el cap de setmana a Collesrola o Serra de la Marina, i  hi pujo molt xino - xano per tibarli a las trialeras i a buscar corriols que es lo que mes m´ha esta enganxant. Les rutes que faig son de 30 km mes o menys.

Jo ara ja vaig amb las protecs blandas de genoll i tal.

Si hi ha mes penya que li agradi el tema mes all mountain i enduro, i també estigui començant podrien quadra una sortida i veure que tal, i adapta la ruta segons es vegi per que tothom disfruti.



(Post Editado: 3-10-12 23:51:58)

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies