La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > La Cafetería > Compressió de vídeos

La Cafetería

volver al indice del foro.

Monday 16 july 2007 - 20:41:28

Compressió de vídeos

Tinc problemes alhora de penjar segons quins videos editats ja que ocupen un espai desmesurat. Com us ho feu per comprmir-los?

  

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Tuesday 17 july 2007 - 09:59

 
Monday 16 july 2007 - 21:45
Baixa´t el programa Pocketdivxencoder

ed2k://|file|PocketDivXEncoder_0.3.60.exe|7101440|998DC70988D45B283C644FBD794EC3F7|/

per la mula. Pots modificar la qualitat del so i de la imatge. A menys qualitat, menys espai ocupa. Jo tinc un arxiu de 300MB rebaixat a 50MB sense ser això el mínim que em deixaba. El format, però, el canvia a AVI, però no importa ja que el youtube l´accepta sense problemes.

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 16 july 2007 - 21:47
Ah! i també et deixa retallar els videos per on vulguis. Així que si alguna cosa no vols que es vegi...el retalles. 
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 17 july 2007 - 08:57
Jo utilitzo el windows movie maker per montar els videos quan utilitzo windows... normalment es comprimeix be, encara que el format de .wmv no m´agrada gaire, pero el youtube, el videogoogle y el revver el reconeixen be
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 17 july 2007 - 09:59
Virtualdub está bien.
www.virtualdub.org

Antonio.

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies