La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > La Cafetería > Presentació

La Cafetería

volver al indice del foro.

Sunday 16 december 2007 - 20:30:52

Presentació

Hola amigos y amigas

Després d´un parell o tres d´anys de llegir-me el forum i aprofitar-me de les vostres opinions i ressenyes, m´acabo de registrar. Una mica lent, ja ho sé, però les coses van com van!

Espero poder aportar al forum tant com he rebut d´aquesta pàgina. Per començar, un breu curriculum de presentació:

Finals dels 50: els meus pares em deixen estirat al terra al costat d´una font, en una muntanya no identificada, m´aixeco i començo a caminar les primeres passes.

Anys 60: primeres excursions amb un grup infantil.

Anys 70: primers ràpels, primeres ascensions a cims de 3.000 mts i primeres escalades fins a VI grau.

Anys 80: època bigwallera i trànsit cap a l´esportiva fins a 7a a vista.

Anys 90: 7b treballat, tendinitis i trànsit cap al món rural per la cria de nenes.

Anys 2.000: estic fanàtic! M´enfilo a 4.000 mts i recupero una mica de grau. Aquest pont, la "Moskitos" a la Visera amb el Manolo, un col·lega de Madrid que té casa a Riglos. Un luxe!

Propers projectes: Castor i Paul-Lalueza a Mont Rebei. No sé...

Bé, ens veiem pel fòrum. Fins aviat.

Jordi

  

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Sunday 16 december 2007 - 22:05

 
Sunday 16 december 2007 - 22:05

   Benvingut zagal!!!! la mosquitos; una peazo via superguapa; enhorabuena. A darle fuerte compañero

   Chabi


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies