La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Tossal del Coscollet

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 5 may 2003 - 15:07:26

Tossal del Coscollet

A ver si hay alguien que haya ido a escalar al Tossal del Coscollet (es un paredote de 700m por el pantano de Oliana) y me pueda dar referencias del estado de la roca y la via "Neoronium" equipada de hace uno o dos años.Merci

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Monday 29 october 2007 - 12:36

Monday 19 may 2003 - 00:12
Avui he pujat al cim del Coscollet per controlar els accessos a la paret, el panorama és molt guapo. A dalt hi ha un pot amb les piades de la gent, en Joan Carles Grisu va fer la via Neuronium en unes 4 hores, diu que la roca és discreta però la via es fa bé i està bastant equipada (el mateix que m´havia comentat el Miquel Blanco, assidu al sector). A veure si la vaig a fer haviat, aquestes escalades en llocs inòspits són molt ben parides. Xavi (La Seu d´Urgell).
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 29 october 2007 - 12:36

Bones,

vaig estar el disabte ab el intent de fer la via Neuronium al Tossal del Coscollet. Vam estar hores buscant el inici de la via i finalment vam tenir que marxar no va haber manera. Mirant alguns croquis i fotos a casa ara estic segur que vam passar unes quantes vegades per l´inici de la via. ¿? Diuen que es veu una xapa en el primer llarg.

Us agrairia una informació que hem pogués ajudar, ja que hi vull tornar.

La patejada per tornar al cotxe va ser llarga i salvatge...... , això es maco.

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies