La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Als del Baix Penedès i voltants!!!

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 3 march 2005 - 09:24:21

Als del Baix Penedès i voltants!!!

Primer que res, salutacions a tots!

Estic començant en el món de l´escalada i m´agradaria saber si hi ha algun rocodrom per la zona del Baix Penedès i voltants, i si hi ha algun grup d´escalada o similar. També m´agradaria si algú em pogues dir on hi ha vies o si més no on solen anar els escaladors de la comarca.

Bé, res més, si algu te ganes de pendre un novato a escalar ja ho sap!!!

Apa ciau!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Tuesday 17 february 2009 - 18:28

Thursday 3 march 2005 - 11:26
Hola!

Al Vendrell tens rocodrom i zóna d´escalada... el club excursionista del vendrell gestiona un rocodrom, a més son gent molt agradable i que fan força sortides i trobades d´escaladors (vaig anar a un parell) ... al mateix vendrell, com zona d´escalada tens "Roca Aguilera"  que no está pas malament. Sino Tens a la vora canyelles ( http://www.onaclimb.com/varis/lafacu.htm )  que es una zona molt maca per iniciar-se i a mes sols troba gent. 

Que vagi  be i Benvingut al mon de l´escalada!!

Jose

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 3 march 2005 - 16:12

en el vendrell www.glmira.com y gmlv4@hotmail.com -  grup de montanya de la lira vendrellenca

salud y montañas.

Thursday 3 march 2005 - 16:16
perdon, la pagina web es www.gmlira.com.

salud y montañas

Tuesday 17 february 2009 - 18:28

Ei som duna asociasio de banyeres del penedes ke fa mig any ke em comensat i ja tenim un rokodrom molt complert . a part es un lloc de trobada per a molta gent qe ens agrada aqest esport i sempre surt ocasio de anar amb algu i fer sortides . el nostre horari es de dilluns a dijous de 19 a 22 hores . els dijous sol ser el dia en ke ia mes actibitat .

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies