La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >S´ha trencat un seguro a l´Anglada de la Cadireta

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 4 september 2006 - 09:32:57

S´ha trencat un seguro a l´Anglada de la Cadireta

Bon dia, aquest cap de setmana se´ns ha trencat un spit de la primera tirada de l’Anglada. Está a meitat de la tirada, a l’alçada d’un petit sostre que es deixa a la dreta. A quedat una mica malparit per que no hi ha espai epr possar-hi ni un cordino. Es va partir la xapa pel forat on passa la rosca(cap d’allen). Es pot arribar a solventar en lliure, be, Aixa ho vam fer però el proper paravolt està una mica lluny!!!

Salutacions

Aspavil

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Tuesday 15 april 2008 - 19:12

Saturday 9 september 2006 - 01:39
Hola, la primera tirada de la Anglada que dius es la de la esquerra del contrafort inferior al propi cami o la tirada que puge als sostres ????. perque tinc resenyas que el contrafort es la GAM, i altres en que la Anglada te la seva propia entrada mes a la dreta prop de la 9ª Sinfonia. per tant la seva primera tirada sur de abaix, y es la segona que puja als sostres, é estat toda la semana recorren aquestes muralles buscan entre altes la antigua via de Anglada a esquerra de la Canal de la Moreneta, truban nomes alguns projectes, si me indiques el pun, penso penjarme aquesta proxima semana y colocaria un parabolt.

Jordi

Ocultar todas las respuestas      
Monday 2 october 2006 - 18:52
Ups!!!! tard!!! ara acabo de tornar de vancaces, era a la tirada que comença desde el camí i arriba a la base del sostre. Però hi ha algú que ja ha posat un spit en el seu lloc!!!

De totes maneres gracies per l¡oferiment!

Tuesday 15 april 2008 - 19:12
hola  estoy interesado en la via anglada guillamon de la cadireta, el otro dia me quede en el techo la reu me parecio un poco p`recatria para realizar una salida por fortuna sobre 6 buriles  oxidados que volaban  solos, sio sabes algo del tema mi correo es hidra1000@hotmail.com dame un toque me molaria hacerte algunas preguntas ya que hoy me comentaban tambien que la salida del teccho esta  con  chepes rotos.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies