La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >OFERTA ESPECIAL PEUS DE GAT I ARNESOS...?

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 17 october 2006 - 21:05:13

OFERTA ESPECIAL PEUS DE GAT I ARNESOS...?

Hola a tothom,
He sentit parlar d´una botiga on es fa una oferta especial per canviar els peus de gats i budriers vells.....Algú sap alguna cosa? Perquè sona molt bé, sobretot per la butxaca.
Gràcies, companys.

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Wednesday 18 october 2006 - 09:34

Tuesday 17 october 2006 - 23:38
Hola Nurieta!

Qué jo sapiga, a esports Dom de Mataró, si els hi portes els peus de gat de "l´avi Pep" o el talabard de la "iaia Maria" et fan un 15% de descompte directe per la compra dels nous.

Jo em vaig quedar els Anasazi (velcro) de 5.10 per 76 €, després de trobar-los a 89 € al Decathlon/Forum i a 97 € a Barrabés...

Apa...

Adéu!

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 18 october 2006 - 09:34
Hola

Parlant d´ofertes: A la botiga de saldos de el Corte Ingles (rambla de poblenou) hi ha una oferta de peus de gat Boreal (model antic-goma fussion III) al 50%. Es a dir els ninjas a 29€, stinger a 31€ .... i encará hi havia la setmana passada números mes tipics (41 i 42).

Vagi be

Jose

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies