La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >ressenyes hostalroig (montsec)

Escalada

volver al indice del foro.

Friday 10 november 2006 - 19:18:16

ressenyes hostalroig (montsec)

El cap de setmana passat vaig estar fent esportiva a Hostalroig (a prop de Llimiana). Les vies estan perfectament equipades i és un raconet molt bonic. Són vies de 10 a 20 m, de conglomerat, ideals per a iniciar-se en els desploms i és dels pocs sectors d´esportiva que hi ha per allí.
Si voleu anar-hi algun dia, el guarda del refugi de Cellers us podrà explicar com arribar-hi. No obstant, no tenen ressenyes i jo no n´he trobat.
Algú sap on podria aconseguir-les?
Salut!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Wednesday 15 november 2006 - 22:46

Friday 10 november 2006 - 21:43
Hola Berta,

al llibre del Luichy de Vilanova de Meià hi surten les ressenyes, però hi ha vies noves. Ens hi vem acostar un dia calurós després de fer una vieta a Vilanova i la veritat es que es un lloc molt guapo i fresc. La roca és conglomerat semblant al de Canalda. Mola.

Si t´interessa et puc escanejar lu del llibre del luichy, deixa´m el teu correu i t´ho passu.

Apa, ke vagi bé!!

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 15 november 2006 - 22:03
Sí, si us plau!!!
Si em pots passar les ressenyes t´estaré molt agraïda
L´últim cop que hi vaig anar vaig haver de deixar un mallon per ficar-me on no debia...
Merci!
el meu correu... bertix_lopix@hotmail.com

Wednesday 15 november 2006 - 22:39
Berta del Frankie? surlesoleil?

Wednesday 15 november 2006 - 22:46
Hola Gabi!
Soc nova al fòrum, suposo que no ens coneixem, però ja ens anirem veient per aquí.
Fins aviat!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies