La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >busco... algú per fer coses per setmana santa

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 29 march 2007 - 09:40:30

busco... algú per fer coses per setmana santa

Hola!
Estic buscant gent per anar a caminar per setmana santa (del 6 al 9 d´Abril)
Ja sé que és el forum d´escalada... i que no quadra molt, però el cas és que jo escalava i ara m´estic recuperant d´una lesió (lligaments creuats i menisc), i ja puc començar a sortir a fer el cabra, amb moderació.
La cosa és que m´he quedat sense plan, i volia pregunatr si hi ha algun escalador/a lesionat, o en situacions diverses, que ja que no pot escalar tingui ganes d´anar a caminar.
De moment jo puc fer caminades de 4-5 h a bon rime, que no tinguin descensos complicats, ni grimpades exigents, i no puc dur massa pes a l´esquena (15-20 quilos)
Tampoc tinc cotxe... per tant tinc el problema del transport
No sé, si algú té alguna proposta, o algun lloc on afegir-se, o ganes de fer alguna cosa i també s´ha quedat sense plan, doncs que m´escrigui!!! mmarcet@arccoop.coop
Moltes gràcies i escaleu molt!!!!

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Thursday 29 march 2007 - 10:38

Thursday 29 march 2007 - 10:38

Hola MRTNA,

veig que em tingut la mateixa lesió, i també m´estic recuperant. T´envio molts ànims, ja que és lent el tema.

Nosaltres anirem a la Vall d´Aran, per a fer passejades i coses tranquiles.

T´escric al mail.

salutacions,

gatta

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies